داروهای گیاهی برای جلوگیری از ادرار فوم با لوپوس نفروتیک

پنج شنبه 8 تير 1396
ن : lafee

داروهای گیاهی برای جلوگیری از ادرار فوم با لوپوس نفروتیک

نفروتیک لوپوس یک التهاب کلیه ناشی از لوپوس اريتماتیک سیستمیک، یک بیماری خودایمنی است. با سیستم لوپوس، سیستم ایمنی بدن بدن خود را هدف قرار می دهد. نفریت لوپوس زمانی اتفاق می افتد که در کلیه اتفاق می افتد. هنگامی که سلول های کلیه و بافت آسیب دیده اند، برخی از تغییرات رخ می دهد، از جمله ادرار فوم. در روزهای اخیر، بیماران مشتاق شناختن داروهای گیاهی برای جلوگیری از ادرار فوم با لوپوس نفروتیک هستند.

به عنوان یک واقعیت، ادرار فوم رخ می دهد به این دلیل است که سلول های کلیه و بافت آسیب دیده است. بنابراین، ما نیاز به تأکید بیشتری بر تعمیر سلولها و بافت های بیمار داریم، علاوه بر این، داروهای گیاهی می توانند عملکرد خوبی در بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

در اینجا، یک سری از درمان های جامع و سیستماتیک بر اساس داروهای گیاهی شکل گرفته است و این درمان ها برای بهبود سلول های کلیه و بافت ها اثر می گذارد.

هنگامی که لوپوس در کلیه ها دخیل است، کلیه توانایی خود را از بین می برد تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را از بدن خارج کرده و مواد مفید مانند پروتئین ها، گلبول های قرمز خون را به درستی دریافت کند. از آنجایی که مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما وجود دارد، آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نه تنها ساخته می شود، بلکه کارایی سایر روش های درمان نیز کاهش می یابد. برای از بین بردن زباله ها و سموم از بدن به طور کامل، درمان با سم زدایی برای تعمیر کلیه بیمار همراه با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود.

از بین بردن مواد سمی مختلف و مواد زائد، محیط زیست داخلی را برای ایجاد کلیه های بیمار ترمیم می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند اثرات خود را برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، زنده ماندن التهاب و انعقاد خون. علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان با بخار، درمان طب سوزنی برای تغذیه کلیه ها استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، کلیه بیمار می تواند بهبود یابد و سپس پروتئینوری نیز می تواند اساسا آزاد شود. آیا از پروتئینوری رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5521.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داروهای گیاهی برای جلوگیری از ادرار فوم با لوپوس نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.