بیماری کلیه پلی کیستیک: چگونه برای کاهش فرکانس از ادرار

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

بیماری کلیه پلی کیستیک: چگونه برای کاهش فرکانس از ادرار

 

بیماری کلیه پلی کیستیک: چگونه برای کاهش فرکانس از ادرار

برخی از بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری ممکن است دچار از فرکانس به ادرار کردن که بیشتر یا کمتر، کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می. به طوری که آنها مشتاق بدانید که چگونه برای کاهش تکرار ادرار. پرسش اینجا است که شما نیاز به آن را روشن، و آن این است که آیا فرکانس خود را به ادرار کردن است با بیماری کلیه پلی کیستیک شما همراه است.

ما باید بگوییم که عفونت های دستگاه ادراری، عوارض بسیار شایع بیماری کلیه پلی کیستیک، می تواند فرکانس را به ادرار کردن، دفع دردناک ادرار و تب می شود. در حدود 30 تا 50 درصد از بیماران مبتلا به میبرد عفونت های دستگاه ادراری در طول عمر خود داشته باشد. همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های متعدد که می تواند با جریان طبیعی ادرار و تاخیر جزئی در جریان تداخل می تواند احتمال عفونت را افزایش می دهد مشخص می شود. باکتری هایی است که باعث می شود عفونت های دستگاه ادراری، وارد دستگاه ادراری از طریق مجرای ادرار، که می تواند توضیح دهد که چرا عفونت های دستگاه ادراری در زنان مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک شایع تر است.

اگر فرکانس خود را به ادرار کردن است با عفونت های دستگاه ادرار ایجاد می شود، پس از آن برای درمان عفونت دستگاه ادراری خواهد شد به تصویب رسید. آنتی بیوتیک ها خواهد شد معمولا استفاده از باکتری ها برای خلاص شدن از شر. در ضمن درد، مسکن را می توان در همان زمان گرفته شده است. نوشیدن مقدار زیادی آب نیز به خیط و پیت کردن باکتری ها و همچنین رقیق کردن مقدار باکتری ها کمک می کند. از همه مهمتر، باکتری هایی است که در ابتدا باعث عفونت مقاوم به آنتی بیوتیک استفاده می شود و دوره جدیدی را با یکی دیگر از آنتی بیوتیک را باید آغاز شده است.

در اینجا یک چیز است بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری باید بدانند، کیست های های در حال رشد در کلیه به تدریج می تواند به بافت های اطراف کلیه و ستم عملکرد طبیعی کلیه ها را تحت تاثیر قرار. اگر این وضعیت می تواند به خوبی کنترل نمی شود، بیماران، کاهش برون ده ادرار، تجربه به ویژه هنگامی که این وضعیت توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) است.

پس چگونه به بهبود پیش آگهی بیماری کلیه پلی کیستیک؟ مهم این است که به کوچک شدن کیست ها و بهبود عملکرد کلیه با خیال راحت و به طور موثر است. در علاوه بر این به تغییر در ادرار کردن، شما را از نشانه های دیگر رنج می برند. هرگونه سوال در مورد رژیم غذایی و یا درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، احساس رایگان به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فرکانس از ادرار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.