آیا کلیه قادر به درمان توسط طب چینی است

پنج شنبه 8 تير 1396
ن : lafee

آیا کلیه قادر به درمان توسط طب چینی است

امروزه بیشتر و بیشتر افراد از نارسایی کلیه رنج می برند که به سبب شیوه زندگی ناسالم است. هنگامی که نارسایی کلیه اتفاق می افتد، سلول های کلیه و بافت ها به تدریج آسیب می رسند، در نتیجه کلیه توانایی خود را برای انجام کار خود از دست می دهد. بنابراین، بیماران باید روشن کنند که کلیه قادر به درمان کامل توسط طب چینی است.

تا زمانی که نارسایی کلیه به نظر می رسد، بدن شما مستعد ابتلا به تغییراتی مانند خارش پوست، سردرد، اشتها، تهوع و خارش است. همه اینها به دلیل کاهش عملکرد کلیه است که باعث می شود تعداد زیادی از سموم و زباله ها از بدن خارج نشوند، پروتئین ها و خون قرمز به ادرار، میزان الکترولیت و دیگر ارگان های مهم نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. علاوه بر این، در نارسایی کلیه، چندین سلول و بافت بیماری در سلول های خونی یا بافت های مرده در کلیه وجود دارد. بنابراین، بهتر است بهترین کار را برای ترمیم سلول های کلیه و بافت بیمار تا آنجا که ممکن است انجام دهید تا از مرگ آنها جلوگیری کنید. لطفا با کلیک بر روی جعبه چت در سمت راست صفحه و یا رفتن به پایین به طور مستقیم با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

در حال حاضر هیچ راهی موثر برای ایجاد سلول های مرده و بافت ها دوباره زنده نمی ماند، بنابراین کلیه نمی تواند 100٪ درمان شود، تا کنون، آنچه شما می توانید انجام دهید این است که بهترین تلاش خود را برای بهبود عملکرد کلیه تا آنجا که ممکن است.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. در بدن نارسایی کلیه، مقدار زیادی از زباله ها و سموم موجود در خون شما ایجاد می شود. و پس از آن، این زباله ها نیاز به پاک کردن از بدن از آنجا که رسوب سموم و سموم نه تنها آسیب بیشتری به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان. با توجه به نگرانی، درمان های حذف توکسین ها برای حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود. علاوه بر این، ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار درمان نیز برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تحریک هیپوکسی و ایسکمی در خون، ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه درون کلیه اعمال می شود. این درمان ها برای رهایی از نشانه های بسیاری از مسمومیت ها مفید هستند.

آیا هنوز مشکل دارید که آیا کلیه توسط پزشکی چینی به طور کامل درمان می شود؟ اگر چنین است، لطفا آخرین گزارش های تست خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5517.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا کلیه قادر به درمان توسط طب چینی است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.