راه دیگری برای بازسازی عملکرد کلیه بدون پیوند کلیه است

پنج شنبه 8 تير 1396
ن : lafee

راه دیگری برای بازسازی عملکرد کلیه بدون پیوند کلیه است

نارسایی کلیه به این معنی است که کلیه شما توسط برخی از عوامل آسیب دیده است، در نتیجه سلول های کلیه و بافت ها به تدریج زخم می شوند و به طور مستقیم عملکرد کلیه را کاهش می دهند. اگرچه پیوند کلیه می تواند عملکرد کلیه را جایگزین کند، اما درمان کامل برای بیماران نیست. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که راه دیگری برای بهبود عملکرد کلیه بدون پیوند کلیه است.

در چین، توسعه پزشکی پزشکی بیمارستان کلیه شیدیاژووان در چند دهه گذشته، برای بیماران مفید بوده است. این درمان ها برای بیماران برای بهبود کلیه بیمار مفید است و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

کلیه یک عضو مهم برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن است. هنگامی که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه است، کلیه نمیتوانند سموم و مواد زائد مختلف را به درستی از بدن خارج کنند، در نتیجه مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود که نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود ، بلکه باعث کاهش کارایی سایر تداخلات نیز می شود. علاوه بر این، پاکسازی سموم و مواد زائد مختلف نیز یک محیط بهداشتی و تمیز داخلی برای کمک به تعمیر کلیه بیمار فراهم می کند.

از آنجا که گیاهان و زباله های زیادی وجود دارد که به خون شما می افزایند، باید آنها را از بین ببرید، باید بیشتر توجه شود. بر طبق این، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران کلیه بیمار بهبود می یابد و عملکرد کلیه را با عوارض کمتر منفی ایجاد می کند.

درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی درمان، درمان طب سوزنی تمرکز بر بهبود عملکرد کلیه. این درمان ها با گیاهان طبیعی درمان بیماری های کلیه از ریشه طبیعی و راحت هستند، علاوه بر این، آنها تاکید بیشتری بر گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تحرک التهاب و انعقاد، کاهش التهاب و انعقاد، به منظور انتشار این علائم مسمومیتی اساسا و اجتناب از پیوند کلیه.

درمان های فوق ذکر شده، راه دیگری برای نارسایی کلیه بدون انجام پیوند کلیه است، اگر شما علاقه مند به آن هستید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5519.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه دیگری برای بازسازی عملکرد کلیه بدون پیوند کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.