برخی از روش های موثر و در دسترس برای دیابت با دیابت

پنج شنبه 8 تير 1396
ن : lafee

برخی از روش های موثر و در دسترس برای دیابت با دیابت

در کلینیک دیابتی اغلب دیالیز را به زودتر از بیماران با بیماری دیگر شروع می کند، زیرا بیماران اغلب از عوارض رنج می برند. با این حال، دیالیز، نارسایی کلیه را با عوارض جانبی زیادی روبرو می کند. بنابراین، بیماران از بعضی از روش های موثر و قابل دسترس برای دیابتی با دیابت استفاده می کنند.

در حالت عادی، بدن هضم غذاهایی که هر روز غذا می خوریم، که باعث تولید مواد زائد و مواد مفید در خون می شود. کلیه مسئول فیلتر کردن خون است که دفع زباله ها و سموم را از بدن و بار دیگر مواد مفید مانند پروتئین ها و گلبول های قرمز را دوباره به خون می فرستد. هنگامی که مقدار بیش از حد قند در خون ذخیره می شود، گردش خون به آرامی و کندتر می شود و پس از آن کلیه قادر به دفع زباله ها از بدن نیستند و مواد مفید را دوباره به خون بازمی گردانند. در نتیجه، بیماران بیشتر از یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا و پروتئینوری رنج می برند.

به منظور کمک به بیماران درمان نارسایی کلیه بدون درمان نارسایی کلیه، درمان های طبیعی در بیمارستان کلیه های شیجیاژوانگ افتتاح می شود تا عملکرد کلیه را بهبود بخشد. این درمان ها با استفاده از داروهای گیاهی جامع و سیستماتیک است.

درمان با سم زدایی اولین گام برای تعمیر کلیه بیمار است؛ زیرا بسیاری از زباله ها و سموم در خون شما ایجاد می شود و دفع سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه باعث کاهش کارایی درمان های دیگر

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، که به خون کافی، اکسیژن و تغذیه درون کلیه کمک می کند تا به بهبود کلی خود بیمار کمک کند.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، فشرده سازی داغ، بخار سازی، طب سوزنی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی درمان طبیعی دیابت با دیابت درمان کنید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5519.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برخی از روش های موثر و در دسترس برای دیابت با دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.