بیمار مبتلا به بیماری کلیوی با دیالیز نیاز به درمان طبیعی دیگر ASAP

پنج شنبه 8 تير 1396
ن : lafee

بیمار مبتلا به بیماری کلیوی با دیالیز نیاز به درمان طبیعی دیگر ASAP

همه ما می دانیم که نارسایی کلیه آسان نیست که درمان شود.

و در مرحله اول دیالیز، بیمار بهترین احساس را دارد. دیالیز کمک می کند کراتینین تمیز، که یک بار باعث ناراحتی بسیاری به بیماران شد. با این حال، با شروع دیالیز، خروجی ادرار بیمار کاهش می یابد و ادرار حاوی سموم کمتر و کمتر (کراتینین، اوره و اسید اوریک و غیره) است. علاوه بر این، کلیه ها ترشح هورمون مانند رزین و اریتروپویتین، و همچنین الکترولیت های متعادل کننده مانند فسفر و پتاسیم، و غیره. شما بیمار می شوید بیشتر و بیشتر متصل به دیالیز برای حل تورم (احتباس آب و اختلال پتاسیم باعث حمله قلبی) و ضعف با هموگلوبین پایین باعث تزریق EOP به یک قرارداد و انباشت فسفر می شود که باعث ایجاد خارش غیرقابل تحمل در کل بدن و همچنین ضایعه بطن چپ و غیره می شود. این به همین دلیل است که ما امیدواریم بیماران نارسایی کلیه از اهمیت داشتن برخی از ویژگی های کلیه رزرو شده است، حتی اگر شما گاهی اوقات به دیالیز نیاز دارید.

آسیب کلیه قابل تعمیر نیست. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد تا پایان مرحله نارسایی کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه به حالت کنونی شما به معنی وقف بزرگ در انرژی، زمان و پول است. این دقیقا همان چیزی است که من می خواهم بگویم --- بیماری کلیوی باید در مرحله اولیه و میانی درمان شود. نارسایی کلیه در مرحله پایانی غیر قابل برگشت خواهد بود. اما اکثر بیماران در مراحل اولیه و متوسط ​​توجه کافی نداشته باشند.

اشاره به موارد فوق ممکن است فشار روحی شما را افزایش دهد و این چیزی نیست که من می خواستم. در حالیکه به نظر میرسد که ممکن است تأخیر در درمانهای دریافتی شما به تعویق بیفتد، بنابراین فکر میکنم مسئولیت من این است که ایده فوق را به اشتراک بگذارم. خیلی دیر است که کلیه ها هیچ کار دیگری را انجام نمی دهند.

ما الگوهای درمان غرب را رها کردیم تا مشکلات کلیه درمان شود و سپس داروهای گیاهی چینی را پذیرفتیم. داروهای گیاهی چینی متمایز از داروهای غربی به طور عمده بر روی پرستاری محیط داخلی بدن تمرکز می کنند و می توانند به طور مستقیم و هدفمند به قسمت آسیب دیده کلیه ها برسند. این می تواند بیماری کلیه را از طریق مبنای درمان درمان کند و پس از آن هیچ رالاپسی ندارد. من می خواهم به شما چیزی درباره درمان بدهم.

درمان با سم زدایی طب سنتی مبتنی بر طب چینی است که با استفاده از داروهای گیاهی و برنامه های خارجی برای بهبود وضعیت کلیه و از بین بردن سموم در خون و سلول های خونی. این درمان برای بهبود وضعیت کلیه، بهبود وضعیت رگهای خونی، تغییر وضعیت بدن و رهایی از عوارض استفاده می شود. پس از این درمان، بیماران می توانند بهتر از قبل احساس کنند و سطح کراتینین آنها، نشانه ای از آسیب کلیه، به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

هر گونه سوال ایمیل به: kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: +8615233618520.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیمار مبتلا به بیماری کلیوی با دیالیز نیاز به درمان طبیعی دیگر ASAP,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.