آیا ایمونوتراپی میتواند به بیماران با نفروپاتی IgA کمک کند؟

چهار شنبه 7 تير 1396
ن : lafee

آیا ایمونوتراپی میتواند به بیماران با نفروپاتی IgA کمک کند؟

نفروپاتی IgA یک بیماری است که مقدار زیادی از پروتئین IgA به خون شما می افزاید. اگر چه داروهای غربی به اثرات سریع برای کاهش نشانه های آن می انجامد، اما نمی تواند آن را اساسا درمان کند، بنابراین بیماران تعجب می کنند که ایمونوتراپی به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA کمک می کند. لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008618203203537 را برای دانستن جزئیات بیشتر اضافه کنید.

نفروپاتی IgA یک بیماری است که زمانی رخ می دهد که آنتی بادی به نام ایمونوگلوبولین A به کلیه شما وارد شود. با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر سلول های کلیه و بافت آسیب می رسند، و به طور مستقیم باعث کاهش عملکرد کلیه می شود.

به عنوان یک واقعیت، ایمونوتراپی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA مفید است. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از ایمنی است. با استفاده از این درمان، محل آسیب کلیه می تواند تشخیص داده شود، علاوه بر این، ایمنی بهبود می یابد و اختلالات ایمنی نیز می تواند تنظیم شود.

علاوه بر این، درمان حذف توکسین ها برای حذف کامل مواد سم زدایی و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود، زیرا تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با تصویب این درمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل شود. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

حمام دارویی برای ترویج گردش خون کلی بدن است. در این درمان، خون، اکسیژن و تغذیه کافی در داخل کلیه وجود دارد. علاوه بر این، درمان طب سوزنی، بخار سازی، فشرده سازی داغ و حمام پا نیز برای بهبود کلیه بیمار استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، اختلال ایمنی می تواند تنظیم شود و ایمنی نیز می تواند به طور طبیعی بهبود یابد. در نتیجه، بهبود عملکرد کلیه می تواند به تدریج به دست آورد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی نارسایی کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. دکتر کلیه وضعیت بیماری شما را با دقت تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5512.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا ایمونوتراپی میتواند به بیماران با نفروپاتی IgA کمک کند؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.