آیا درمان طبیعی کمک به بیماران نارسایی کلیوی متوقف خواهد شد به دیالیز

چهار شنبه 7 تير 1396
ن : lafee

آیا درمان طبیعی کمک به بیماران نارسایی کلیوی متوقف خواهد شد به دیالیز

نارسایی کلیه بیماری بیماری پیشرفته بیماری کلیه است که در آن کلیه عملکرد خود را به تدریج از دست می دهد. در برخی موارد، دیالیز می تواند کلیه بیمار را جایگزین کند، اما همچنین باعث می شود بیماران عوارض جانبی بسیاری داشته باشند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که درمان های طبیعی به بیماران نارسایی کلیه کمک می کنند تا دیالیز را متوقف کنند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، بیماران بیمار را برای درمان بیماری های کلیوی به بیمار ارائه می کنند، به طوری که امکان قطع شدن دیالیز وجود دارد.

در بدن بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، دفع سموم و مواد زائد در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه باعث کاهش کارایی دیگر درمان ها بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف باید از بدن خارج شود تا محیط زیست سالم و پاکیزه فراهم شود. در اینجا، درمان سم زدایی حذف می شود تا سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل بدون هیچ گونه عارضه جانبی به بیماران برساند.

و پس از آن، درمان های طبیعی می تواند به عملکرد تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی با کمک درمان طبیعی رسیدن.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل نفوذ می شوند ضایعات کلیه به طور مستقیم. علاوه بر این، سایر روش های درمان مانند حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی نیز برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به عنوان آنجا که ممکن است.

بیماران نیاز به تشدید آگاهی برای بهبود عملکرد کلیه دارند که راه اصلی و اصلی برای متوقف کردن دیالیز است. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5514.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان طبیعی کمک به بیماران نارسایی کلیوی متوقف خواهد شد به دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.