فرآیند درمان آلودگی خون برای درمان نارسایی کلیه چیست؟

چهار شنبه 7 تير 1396
ن : lafee

فرآیند درمان آلودگی خون برای درمان نارسایی کلیه چیست؟

شکستگی کلیه یک وضعیت بیماری است که در آن مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، تخمیر سموم و زباله ها باعث آسیب رساندن به سلول های کلیه و بافت ها می شود، در نتیجه بیماران باید آگاهی از تخلیه مواد مختلف سم و مواد زائد خارج از بدن کاملا در حالی که فرآیند آلودگی خون برای درمان نارسایی کلیه چیست؟

در صورت نارسایی کلیه، زباله های متعدد و سموم ایجاد شده در خون شما وجود دارد، علاوه بر این، تخمیر سموم نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش های درمانی نیز می شود. بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف باید اهمیت بیشتری داشته باشد. بدتر از همه، در اغلب موارد بیماران دارو را بدون توجه به حذف سموم و مواد زائد به بیمار می رسانند، در نتیجه، داروها اغلب نمی توانند نتیجه را همانطور که باید انجام دهند، به دست آورند. درمان آلودگی با خون با تجهیزات پیشرفته و امکانات و داروهای گیاهی برای پاک کردن مواد سمی ذخیره شده در خون کار می کند.

با این حال، صرفا تکیه بر این درمان می تواند اثراتی را که باید انجام دهد به دست نیاورند. شما هنوز هم نیاز به درمان سیستماتیک و جامع برای تعمیر سلول ها و بافت های بیمار دارید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن تعدادی از گیاهان و تجهیزات نیز برای تعمیر آسیب کلیه استفاده می شود. در این درمان، گیاهان نیاز به پودر برای بهبود کارایی خود دارند، آنچه که بیماران باید انجام دهند این است که دو کیسه دارویی برای حدود 40-50 دقیقه دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می توانند درون کلیه تحویل شوند تا کلیه بیمار را بهبود بخشد. علاوه بر این، سایر روش های درمان شامل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان با بخار نیز برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

درمان با آلودگی خون و درمان های دیگر برای درمان نارسایی کلیه ذکر شده است، اگر هنوز هم در مورد آن شک داشته اید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5515.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فرآیند درمان آلودگی خون برای درمان نارسایی کلیه چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.