بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری های diverticular

چهار شنبه 21 فروردين 1392
ن : lafee

بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری های diverticular

 

بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری های diverticular

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است افزایش اندکی در خطر ابتلا به بیماری diverticular که در نظر گرفته شده است که اغلب به تظاهر extrarenal میبرد. در اینجا انتظار می رود اطلاعات زیر را به شما معرفی بیشتر در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری های diverticular، امید آن می تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد.

بیماری های diverticular یک بیماری است که در آن روده بزرگ شامل جیب بر امده از بافت است که فشار به خارج از دیواره روده است. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک قبلا نشان داده شده است که افزایش شیوع بیماری های diverticular پیچیده پس از پیوند کلیه است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با توجه به تجربه PKD نرخ بیماری های diverticular به طور قابل توجهی بالاتر نسبت به بیماران دیگر با پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD). چه تر است، بیماری های diverticular اغلب در بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری شدید، با 50٪ نیاز به مداخله جراحی است.

بسیاری از افراد مبتلا به بیماری diverticular هیچ نشانه ای ندارند. هنگامی که علائم رخ می دهد، کرامپ و نفخ خفیف تبدیل به علائم شایع است. این زمانی اتفاق می افتد که یک عفونت یا التهاب کیسه امده وجود دارد. اگر درمان مناسب، بیماری diverticular دور خواهد رفت. اگر شما بیماری diverticular، پزشک شما آنتی بیوتیک تجویز طراحی یک رژیم غذایی است که کمک خواهد کرد که جلوگیری از اگر از reoccuring. (اگر شما داده نشده است برخی از پیشنهادات رژیم غذایی، شما می توانید متخصص آنلاین آزادانه مشورت و یا به ما یک پیام را ترک).

از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می دانیم که بهترین راه برای جلوگیری از بیماری diverticular برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است که برای جلوگیری از بیماری در حال توسعه ESRD و پیوند کلیه. برخی از داده ها نشان داده اند که بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری توسعه توسط سن 65-70 ESRD. شکی نیست که هر PKD بیماران در مورد چگونگی بهبود بیماری پلی کیستیک کلیه امید به زندگی مراقبت است وجود دارد، پس تنها درمان علامتی کافی نیست. چه بیماران PKD واقعا نیاز به این است که به کوچک شدن کیست ها و بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با خیال راحت و به طور موثر، اگر شما هنوز هم اعتماد به نفس و اعتقاد به یک زندگی عادی که هر کس دیگری، از جمله درمان با ارزش شناخته می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.