آیا بیماران مبتلا به لوپوس نفریت می توانند از Osmotherapy چینی استفاده کنند

یک شنبه 4 تير 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به لوپوس نفریت می توانند از Osmotherapy چینی استفاده کنند

در سال های اخیر تعدادی از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس مبتلا شده اند. از آنجایی که هیچ روش موثری برای مقابله با آن وجود ندارد، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق میدانند که بیماران مبتلا به نفریت لوپوس از استعمال چربی استفاده کنند.

نفریت لوپوس یک التهاب کلیه ناشی از لوپوس اريتماتوز سیستمیک است، یک بیماری خود ایمنی است، به عنوان زمان، وضعیت بیماری بدتر می شود و بدتر می شود، در نتیجه نارسایی کلیه رخ می دهد. دیالیز و پیوند کلیه دو روش درمان در بیماران نارسایی کلیه است. با این حال، آنها اغلب باعث می شود بیماران تجربه بسیاری از ناراحتی. به همین دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران سعی در اجتناب از آنها دارند.

آیا بیماران مبتلا به نارسایی لوپوس میتوانند از Osmotherapy Osmotherapy چینی استفاده کنند؟ درمان طبیعی و راحت در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، یک بیمارستان حرفه ای بیماری کلیه در چین است. و اسموتراپی نیز Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نامیده می شود و این یک طب سنتی چینی است. علاوه بر این، داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که در این درمان وجود دارد و سپس داروهای گیاهی به پودر تبدیل می شوند که برای بهبود کارایی آن مفید است. سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه می توانند به طور مستقیم داخل کلیه تحویل شوند. به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

با این حال، قبل از استفاده از این درمان، ابتدا باید یک محیط سالم و بهداشتی ارائه شود. با توجه به این نگرانی ها، درمان های حذف توکسین ها به منظور حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن ایجاد شده است. علاوه بر این، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان بخار، درمان طب سوزنی برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تهیه خون مناسب و اکسیژن درون کلیه، ترمیم سلول های آسیب دیده و بافت ها .

اگر شما به این علاقه مند هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5505.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به لوپوس نفریت می توانند از Osmotherapy چینی استفاده کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.