چه دارو جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 13.96 مناسب خواهد بود

یک شنبه 4 تير 1396
ن : lafee

چه دارو جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 13.96 مناسب خواهد بود

نارسایی کلیه به این معنی است که کلیه شروع به از دست دادن توانایی خود برای تخریب سموم و مواد زائد مختلف می کند، در نتیجه سطح کراتینین بالا به راحتی رخ می دهد. حتی اگر دیالیز یک اثر سریعتر برای کاهش سطح کراتینین بالا داشته باشد، بیمار باعث ایجاد عوارض جانبی بسیاری می شود. بنابراین، بیماران مشتاق میدانند که چه نوع دارو جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 13.96 مناسب باشد؟

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان بیماران بیماران را به درمان های طبیعی برای مقابله با بیماری های کلیوی کمک می کند، این درمان ها به بیماران کمک می کند دیالیز و پیوند کلیه

در صورت نارسایی کلیه، به ویژه برای بیماران مبتلا به کراتینین بسیار بالا، سموم و زباله های زیادی باید در خون شما وجود داشته باشد؛ علاوه بر این، تخمیر سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با توجه به این، درمان با سم زدایی، برای پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است. با حذف سموم، محیط زیست سالم و تمیز برای تعمیر کلیه بیمار ارائه می شود.

با استفاده از محیط داخلی تمیز، درمان های دیگر می توانند اثرات خود را همانطور که باید انجام دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود، که می تواند سود بهبود کلیه.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، درمان بخار، درمان طب سوزنی برای تهیه خون کافی و اکسیژن درون کلیه استفاده می شود.

درمان های جایگزین برای کراتینین 13.6 با نارسایی کلیه ذکر شده است، اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد درمان های طبیعی درمان بیماری کلیوی، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5506.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه دارو جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 13, 96 مناسب خواهد بود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.