بهترین روش برای پروتئینوری تکراری با دیابت

جمعه 2 تير 1396
ن : lafee

بهترین روش برای پروتئینوری تکراری با دیابت

پروتئینوری یکی از علائم رایج بیماران مبتلا به دیابت است. پروتئینوری به این معنی است که با عملکرد کلیوی اشتباه است. علاوه بر این، بیماران همچنین از پروتئینوری رنج می برند و از این رو آنها مشتاق میدانند که بهترین روش برای پروتئینوری تکراری با دیابت چیست.

از آنجایی که پروتئینوری ناشی از کاهش عملکرد کلیه است و درمان فعلی تنها پروتئینوری را کاهش می دهد، آن را دوباره و دوباره تجدید می کند. به این ترتیب، بهترین روش برای پروتئینوری تکراری باید بر بهبود عملکرد کلیه تمرکز کند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بهبود عملکرد کلیه دارند. با این حال، قبل از اتخاذ این درمان ها، سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند زیرا رسوب سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف باید توسط پزشکان و بیماران بیشتر مورد توجه قرار گیرد. با توجه به نگرانی ها در مورد حذف سموم و مواد زائد، درمان با سم زدایی توسط تعدادی از متخصصان کلیوی که تجربه فراوانی در درمان بیماری کلیه دارند، توسعه یافته است.

بعلاوه، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان است که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم داخل کلیه تحویل شود.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، طب سوزنی، درمان با بخار نیز برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. به عنوان عملکرد کلیه بهبود می یابد، پروتئینوری قابل تحمل می تواند به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

آیا پروتئینوری تکراری دارید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5502.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین روش برای پروتئینوری تکراری با دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.