درمان با کراتینین 8 پایین با FSGS

پنج شنبه 1 تير 1396
ن : lafee

درمان با کراتینین 8 پایین با FSGS

سطح کراتینین بالا معمولا در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از جمله بیماران FSGS تجربه می شود. اگر بیمار از کراتینین 8 رنج می برد، نشان می دهد که او در مرحله 5 نارسایی کلیه قرار دارد که در مرحله بیماری کلیوی است. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر برای کاهش کراتینین 8 با FSGS دارند.

اول از همه، آیا می دانید که چرا بیماران FSGS کلیوی از کراتینین 8 رنج می برند؟

FSGS، اسکلروز گلومروولیک کانونی مقطعی، یک اختلال ایمنی است که در آن چند گلومرولی زخم دارند و تنها بخشی از آن درگیر است. با گذشت زمان، گلومرولیها بیشتر و بیشتر آسیب می بینند و به راحتی بر کلیه اثر می گذارند. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، سطح کراتینین بالاتر و بالاتر می رود. سطح کراتینین بالا نتیجه کاهش عملکرد کلیه است. در واقع کراتینین 8 بدین معنی است که شما در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستید. مرحله پایان مرحله بیماری کلیوی، که بیشتر آن از عملکرد کلیه آسیب دیده است.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیوی شیدیاژووان، پیشرفت بی سابقه پزشکی در چند دهه گذشته، مزایای غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است. در نتیجه، یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران ایجاد شده است.

اول از همه، درمان با سم زدایی به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود زیرا تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به این ترتیب، بیماران نیاز به توجه بیشتری دارند تا سموم و مواد زائد مختلف را پاک کنند تا کلیه بیمار را ترمیم کنند.

پس از آن، حمام دارویی یک درمان برای بهبود گردش خون است تا مواد سمی را همراه با مقدار زیادی از عرق و ادرار ترشح کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون، کاهش هیپوکسی و ایسکمی است.

ایمونوتراپی درمان شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است.

با استفاده از این درمان ها، سطح کراتینین بالا به طور اساسی کاهش می یابد و سپس عملکرد کلیه به طور طبیعی و به تدریج بهبود می یابد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی به بیماران کاهش کراتینین 8 را بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید و سپس دکتر کلیوی با شما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5500.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان با کراتینین 8 پایین با FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.