چگونه می توانم پروتئین را در ادرار بیش از حد و دوباره از بین ببرم

چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم پروتئین را در ادرار بیش از حد و دوباره از بین ببرم

از دست دادن پروتئین در ادرار معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیده می شود و نشان دهنده کاهش عملکرد کلیه است. علاوه بر این، اگر پروتئین در ادرار بارها و بارها دوباره تکرار شود، بنابراین بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند از دست دادن پروتئین در ادرار بارها و بارها درمان شوند.

از دست دادن پروتئین به این معنی است که کلیه توانایی خود را برای انجام کار خود از دست می دهد. به طور کلی، کلیه مسئول دفع مواد سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل و دوباره جذب مواد مفید به خون دوباره. هنگامی که کلیه توانایی خود را برای انجام عملکرد خود از دست می دهد، مقدار زیادی از مواد زائد و مواد سمی به خون شما می افزاید و پس از آن، مواد مفید را نمی توان دوباره به بدن نگه داشته، در نتیجه، پروتئین ها و گلبول های قرمز به نشت ادرار دوباره

به جای اصلاح آسیب به عملکرد کلیه، درمان فعلی فقط پروتئین را در ادرار کاهش می دهد، در نتیجه، پروتئین در ادرار به راحتی پس از متوقف کردن استفاده از درمان، به راحتی رخ می دهد.

به منظور کمک به بیماران برای حل مشکلات اساسا، تعداد زیادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان بیماری کلیه شیجیاژوانگ برای مدت طولانی کار می کنند و سپس یک سری درمان های طبیعی را برای بیماران توسعه می دهند.

اول از همه، درمان سم زدایی برای پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن به طور کامل استفاده می شود از آنجا که رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با کمک این درمان، سموم و زباله های مختلف از بدن خارج می شوند تا محیط بهداشتی و پاکیزه ای فراهم کنند. سپس طب سوزنی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان بخار، درمان طب سوزنی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه از طریق راه اندازی عروق خونی، بهبود گردش خون، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون، ماتریس خارج سلولی تحریک کننده.

آیا از از دست دادن پروتئین در ادرار رنج می برید؟ اگر چنین است، لطفا در صورت امکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر، درمان خود را در اسرع وقت دریافت کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5497.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم پروتئین را در ادرار بیش از حد و دوباره از بین ببرم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.