چگونه می توان از دیالیز با کراتینین 6.8 با نارسایی کلیه اجتناب کرد

چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توان از دیالیز با کراتینین 6.8 با نارسایی کلیه اجتناب کرد

سطح کراتینین بالا معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تجربه می شود، علاوه بر این، سطح کراتینین بالا اغلب بیماران علائم و ناراحتی را تجربه می کند. بنابراین، چگونه می توانم با کراتینین 6.8 با نارسایی کلیوی از دیالیز جلوگیری کنم؟ لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را وارد کنید.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از سطح کراتینین بالا رنج می برند؟

به طور کلی، کلیه ها فیلتر کردن سموم و سموم مختلف از بدن به طور کامل است و برخی از مواد مفید را دوباره به بدن باز می گردانند. هنگامی که کلیه توسط برخی از عوامل مانند بلند مدت فشار خون بالا، دیابت، اختلال ژنتیکی کلیه و اختلالات سیستم ایمنی تحت تاثیر قرار می گیرد، کلیه کمتر قادر به فیلتر کردن زباله ها و سموم خارج از بدن است و در نتیجه سطح کراتینین بالا است.

اگر بیماران بخواهند اقدامات لازم برای کاهش سطح کراتینین بالا را انجام دهند، باید اساسی ترین دلیل را بیابید. شما می توانید از درمان های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا استفاده کنید، زیرا درمان طبیعی نه تنها می تواند به بیماران کمک کند تا پیشرفت بیماری را کاهش دهد، بلکه همچنین باعث جلوگیری از آسیب بیشتر می شود.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند.

از آنجایی که کلیه کمتر قادر به ترشح سموم مختلف و دفع فیزیکی بدن است، آنها به خون شما می رسند، در نتیجه، انباشت سموم نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایرین درمان ها بنابراین، پاک کردن سموم و سموم های مختلف نقش مهمی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بر عهده دارد، بر اساس این شرایط، درمان های حذف توکسین ها برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف صورت گرفته است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه اعمال می شود. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که به خون، اکسیژن و تغذیه مناسب در داخل کلیه کمک می کند. با استفاده از این درمان، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا شما از کراتینین 6.8 رنج می برید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5498.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان از دیالیز با کراتینین 6, 8 با نارسایی کلیه اجتناب کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.