چه چیزی باید با پروتئینوری با نفروپاتی لوپوس انجام شود؟

چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

چه چیزی باید با پروتئینوری با نفروپاتی لوپوس انجام شود؟

نفروپاتی لوپوس یک گلومرولونفریت ناشی از لوپوس اريتماتیک سیستمیک است و لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که عملکرد کلیه را به راحتی کاهش می دهد به طوری که پروتئینوری به راحتی رخ می دهد. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند با پروتئینوری با نفروپاتی لوپوس چه کار کنند.

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی لوپوس از پروتئینوری رنج می برند؟

دلیل اینکه پروتئینوری ها از پروتئینوری رنج می برند، این است که کلیه قادر به ترشح انواع مختلف سموم و مواد زائد از بدن نیستند و مواد مفید را دوباره به خون جذب می کنند. هنگامی که با شرایط بیماری فعلی شما اشتباه است، کلیه توانایی خود را برای بازخوانی مواد مفید به خون دوباره می کشد، در نتیجه پروتئین به راحتی به ادرار نشت می کند.

درمان فعلی برای پروتئینوری روده تحریک پذیر استروئیدها است. با درمان استروئید، پروتئینوری می تواند موقتا درمان شود، پس از متوقف کردن استفاده از این درمان، پروتئینوری به راحتی رخ می دهد.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران یک سری از درمان های طبیعی را برای درمان بیماری های کلیوی فراهم می کند. اول از همه، درمان سم زدایی حذف شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن از آنجا که رسوب سموم نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف باید بیشتر توجه شود.

پس از آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی برای پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن اتخاذ می شود، این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده است. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود. با کمک این درمان، پروتئینوری می تواند بطور اساسا زنده بماند.

علاوه بر این، ایمونوتراپی، درمان ویژه ای برای درمان بیماری های مرتبط با ایمنی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخور دادن درمان است.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/lupus-nefritis-treatment/2261.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه چیزی باید با پروتئینوری با نفروپاتی لوپوس انجام شود؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.