نفریت لوپوس و پروتئینوری، چگونه باید بکنم

چهار شنبه 31 خرداد 1396
ن : lafee

نفریت لوپوس و پروتئینوری، چگونه باید بکنم

نفروپاتی لوپوس گلومرولونفریت ایجاد می شود، لوپوس اریتماتوی سیستمیک، لوپوس یک بیماری خود ایمنی، احتمال زیاد به علت اختلال در عملکرد کلیه، پروتئینوری مستعد است. بنابراین، بیماران می خواهند بدانند که بیماری کلیوی بسیار لوپوس و پروتئینوری هر چیزی برای انجام.

چرا بیماران کلیوی لوپوس با پروتئینوری؟

دلیل آن این است که یک بیمار مبتلا به کلیه سموم مختلف پروتئینوری می توان به طور کامل تخلیه و محصول به طور کامل جذب و دفع مواد دوباره مفید است. هنگامی که یک مشکل با شرایط فعلی شما وجود دارد، کلیه ها از دست دادن توانایی جذب مواد مفید در خون دوباره، به طوری که به راحتی می توانید پروتئین به ادرار نفوذ کند.

درمان های کنونی برای بازسازی پروتئینوری هورمون درمانی است. پس از تصویب هورمون درمانی، به طور موقت می تواند بازگرداندن پروتئینوری، توقف استفاده از این درمان، پروتئینوری مستعد.

در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت ارائه می دهد طیف وسیعی از راه حل های طبیعی برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. در مرحله اول، درمان ضد عفونی، از بین بردن سموم، مواد زائد طور کامل، زیرا سموم سپرده نه تنها سلول های کلیه و بافت باعث آسیب بیشتر، بلکه به کاهش درمان دیگر. بنابراین، حذف سموم و مواد زائد مختلف باید توجه بیشتری کنند.
سپس، درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی، حذف سموم، مواد زائد را از بدن، که یک برنامه کاربردی خارجی، حاوی یک کثرت از گیاهان مانند درمان، علاوه بر این، پودر گیاهی تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. دستگاه نفوذ و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن، ماده فعال گیاهی به طور مستقیم به بیماری کلیوی نفوذ خواهد کرد. در همان زمان، خون به اندازه کافی، اکسیژن و مواد مغذی نیز ممکن است به طور مستقیم به کلیه ارسال می شود. در درمان کمک های مانند، پروتئینوری می توانید اساسا بهبود می یابند.

علاوه بر این، سلول های بنیادی، درمان تخصصی بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی بدن، حمام دارو، حمام پا، درمان کوچک حرارت، درمان بخور نیز استفاده می شود برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه.

آیا شما می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برخورد با درمان طبیعی مشکل بیماری های کلیوی؟ لطفا دولتی و شماره تلفن فعلی خود را ارسال به ارسال به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما هر تلاش برای کمک به شما را



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس و پروتئینوری، چگونه باید بکنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.