سطح کراتینین سرم از طریق دیالیز کاهش می یابد، آیا این نشانه خوب برای بیماران کلیوی است

سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

سطح کراتینین سرم از طریق دیالیز کاهش می یابد، آیا این نشانه خوب برای بیماران کلیوی است

سطح کراتینین بالا به این دلیل اتفاق می افتد که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما وجود دارد. علاوه بر این، دیالیز نیز پیشنهاد شده است که این زباله ها و سموم را از بدن خارج کنند تا سطح کراتینین بالا کاهش یابد. در حالی که نشانه خوبی برای کاهش سطح کراتینین بالا است.

به عنوان یک حقیقت، نشانه خوبی برای کاهش سطح کراتینین بالا است زیرا تا زمانی که سطح کراتینین کاهش می یابد، برخی از علائم بالینی نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یابد، علاوه بر این، زندگی شما می تواند از عوارض شدید ذخیره شود.

با این حال، نشانه خوبی است اگر دیالیز به شما کمک می کند تا سطح کراتینین بالا را کاهش دهید، زیرا دیالیز فقط می تواند به کاهش سطح کراتینین کمک کند، بعد از دیالیز، شما هنوز هم یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران گزینه های مختلف درمان را فراهم می کند. به جای تجویز علائم بالینی به طور موقت، این درمان ها توجه بیشتری به بهبود عملکرد کلیه دارند.

قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود کلیه بیمار، كارشناسان كلیه مشخص می كنند كه سموم و مواد زائد مختلف باید به طور كامل از بدن خارج شوند زیرا رسوب سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های كلیه و بافت می شود، از درمان های دیگر. با توجه به نگرانی های دفع سموم های مختلف، درمان با سم زدایی برای جلوگیری از توکسین های مختلف صورت می گیرد. دفع سموم و ضایعات مختلف، محیط داخلی سلامت را برای بهبود کلیه بیمار فراهم می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و درمان های دیگر از قبیل حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ، درمان طب سوزنی، بخار سازی برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، تحرک التهاب و انعقاد خون، انتقال هیپوکسی و ایسکمی در خون است.

همانطور که این درمان ها برای بهبود عملکرد کلیه کار می کنند، سطح کراتینین بالا می تواند بطور اساسی کاهش یابد و سپس علائم مسمومیت را می توان به طور طبیعی کاهش داد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی بیماری کلیه را بدانید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com بفرستید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5493.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح کراتینین سرم از طریق دیالیز کاهش می یابد، آیا این نشانه خوب برای بیماران کلیوی است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.