درمان با سم زدایی کمک می کند بیماران با کراتینین 7.5 و 15٪ عملکرد کلیه

سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

درمان با سم زدایی کمک می کند بیماران با کراتینین 7.5 و 15٪ عملکرد کلیه

امروزه دیالیز و پیوند کلیه دیگر تنها گزینه برای بیماران برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه نیستند، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران دیگر گزینه در دسترس را برای بیماران فراهم می کند. به تازگی، برخی از بیماران می پرسند که آیا درمان با سم زدایی کمک می کند تا بیماران با کراتینین 7.5 و 15٪ عملکرد کلیه.

به عنوان یک واقعیت، هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از حد نرمال است، نشان می دهد که حداقل 50٪ عملکرد کلیه آسیب دیده است. به نظر می رسد سطح کراتینین بالا به این دلیل است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد، به انجام رسانند، در نتیجه، مقدار زیادی از گیاهان و سموم که باید خارج از بدن پاک شود، به خون شما می انجامد. بدتر از همه، درمان فعلی فقط می تواند سموم را از بدن خارج کند اما نمی تواند کلیه بیمار را درمان کند. در نتیجه، کراتینین بالاتر و بالاتر رخ می دهد. کراتینین 7.5 به این معنی است که شما در حال حاضر در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید و تنها 15٪ عملکرد کلیه را انجام می دهید، در نتیجه یک پدیده ای است که در آن زباله ها و سموم های بیشتری و بیشتر از بدن خارج نمی شود.

درمان با سم زدایی جدیدترین درمان در بیمارستان ما است. و هدف آن این بود که سموم و مواد زائد مختلف را از بدن جدا کند، که نه تنها باعث جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها نیز می شود.

با این حال، به سادگی با تکیه بر این درمان، نمیتوان مشکل را حل کرد، پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف، محیط داخلی سلامت را برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

حمام دارویی برای کمک به ترویج گردش خون در کل بدن است، در طول فرآیند این درمان، شما مقدار زیادی از عرق می گیرید، در نتیجه بسیاری از مواد سمی و سم را از بدن و ادرار دفع می شود. درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی نیز می تواند برای بیماران مفید باشد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درمان های طبیعی کراتینین 7.5 و 75٪ کلیه عملکرد را کاهش می دهد؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5495.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان با سم زدایی کمک می کند بیماران با کراتینین 7, 5 و 15٪ عملکرد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.