بیماری مزمن کلیه: چیزهایی که شما نمی توانید کنترل کنید

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه: چیزهایی که شما نمی توانید کنترل کنید

بیماری مزمن کلیه: چیزهایی که شما نمی توانید کنترل کنید
بسیاری از چیزهایی هستند بر بیماری مزمن کلیوی وجود دارد. برخی از آنها را می توانید در حالی که برخی دیگر نمی تواند کنترل شود. این مقالات به شما کمک خواهد کرد که آنها را یکی یکی پیدا.

کلیه سابقه بیماری خانواده

خانواده سابقه بیماری کلیه خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیوی را افزایش می دهد. بیماریهای دیگر مانند دیابت، فشار خون بالا، همچنین ممکن است شما را بیشتر مستعد ابتلا به بیماری می کند. نیز وجود دارد برخی از بیماری های کلیوی ژنتیکی است، از قبیل بیماری کلیه پلی کیستیک است.

سن

برخی از بیماری های کلیوی توسعه به عنوان سن به تدریج می رود. نمونه های خوب کیست کلیه و انقباض کلیه. علاوه بر این، زمانی که مردم به عنوان قدیمی 80 سال، بسیاری از آنها را به توابع حداقل 30 درصد کلیه از دست بدهند.

جنس

بسیاری از بیماری های کلیوی هستند، بیشتر احتمال دارد اجرا در یک جنسیت، مرد یا زن. نفروپاتی IgA در معمولا در مردان از زنان رخ می دهد. پورپورا نفریت معمولا حمله افراد زن است. با این حال، اگر ما را تمام بیماری کلیوی به عنوان یک کل، مردان در معرض خطر بیشتر برای بیماری مزمن کلیوی نسبت به زنان است.

نژاد

تمایل به برخی از بیماری های مربوط به کلیه اتفاق می افتد در برخی از نژادها خاص. به عنوان مثال، آمریکائی های آفریقائی تبار و آمریکایی های بومی بیشتر احتمال ابتلا به بیماری های مزمن کلیوی هستند. همچنین، فشار خون بالا نفروپاتی تر است به احتمال زیاد بر مردم آفریقایی آمریکایی است.

حتی اگر بسیاری از چیزهایی هستند که شما نمی توانید کنترل با CKD، بسیاری از چیزهایی است که می تواند در کنترل می تواند کمک به تاخیر توسعه از آسیب کلیه وجود دارد.

درمان

درمان شما انتخاب می کنید، نقش مهمی در بهبود عملکرد کلیه است. در برخی موارد، با توجه به انتخاب غلط از درمان، آنها هنوز بهترین زمان برای معکوس مشکل کلیوی خود، باعث نارسایی کلیه در نهایت. بیش از 95٪ از بیماری های کلیوی مربوط به اختلال در سیستم ایمنی بدن، درمان با طب گیاهی چینی (که می تواند کمک به ترمیم آسیب رساندن به بافت کلیه) و ایمونوتراپی (که می تواند کمک به معکوس اختلال ایمنی) ترکیب شده است.

غذا

یک رژیم غذایی خاص کمک می کند تا کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیوی است. شما برای مشورت به پزشکان خود و یا خدمات آنلاین ما را به یک رژیم غذایی شخصی.

ورزش

تمرینات منظم کمک به بهبود کلیه مدیریت بهتر. شما می توانید برای ورزش، ملایم مانند پیاده روی را انتخاب کنید، شنا کردن، پیاده روی و غیره و شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و به لیست ورزش برای بیماری مزمن کلیه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: توانید کنترل کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.