چگونه می توانم زندگی طولانی با مرحله 5 نارسایی کلیه داشته باشم

سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم زندگی طولانی با مرحله 5 نارسایی کلیه داشته باشم

در واقع، مرحله 5 نارسایی کلیه به عنوان مرحله پایانی بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است و برای آنها زندگی دشوارتر است. به تازگی، بیماران بیشتر و بیشتر مشتاق هستند بدانند که چگونه می توانند با نارسایی کلیه 5 مرحله زندگی خود را بلندتر کنند.

متخصصین کلیه در بیمارستان بیماری کلیه شیدیاژوانگ خاطرنشان می کنند که بهبود عملکرد کلیه موجب افزایش طول عمر می شود زیرا تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، امید به زندگی شما می تواند به طور طبیعی طول بکشد.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود وضعیت کلی بیماری ارائه شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان مشهور در چین است و محبوبیت آن در سراسر جهان برای عملکرد قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه به دست می آورد. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد و داروهای گیاهی برای بیماران براساس وضعیت بیماری خود انتخاب شده اند تا اثر دقیق برای بهبود عملکرد کلیه به دست آیند. علاوه بر این، دو کیسه دارویی ساخته شده از پودر دارو در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار داده می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل داده شود. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج تعمیر شود.

با وجودی که این درمان می تواند بیشترین تاثیر را برای بهبود عملکرد کلیه به دست آورد، نیاز به درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل از آنجا که رسوب سم و ضایعات نه تنها سبب آسیب بیشتر به کلیه ها و بافت ها می شود، بلکه همچنین بهره وری از سایر تداخلات را کاهش می دهد. این درمان درمان توکسین-حذف است.

علاوه بر این، سایر روش های درمان مانند ایمونوتراپی، درمان طب سوزنی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی داغ نیز برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درمان طبیعی طولانی مدت عمر طولانی تر را می دانید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/167.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم زندگی طولانی با مرحله 5 نارسایی کلیه داشته باشم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.