هر گونه مشاوره برای نارسایی کلیه مرحله 5 با PKD

سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

هر گونه مشاوره برای نارسایی کلیه مرحله 5 با PKD

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک نوع از بیماری کلیه ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست های پر از مایع در کلیه است. علاوه بر این، اندازه و تعداد کیست ها به تدریج افزایش می یابد. در نتیجه، نارسایی کلیه به راحتی رخ می دهد. از آنجا که دیالیز و پیوند کلیه قادر به مقابله با موثر نیستند، اختراعات برای مشاوره در مورد مرحله 5 نارسایی کلیه با PKD تعجب آور هستند.

مرحله 5 نارسایی کلیه مرحله پایانی بیماری کلیوی است که باعث می شود بیماران مشتاق پیدا کردن درمان برای مقابله با بیماری کلیوی باشند.

پیوند کلیه یا جراحی دو روش معمول برای مقابله با نارسایی کلیه با PKD است. با این حال، از آنجا که PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، دو روش درمان مناسب برای استفاده نیستند.

در چین، توسعه بی سابقه پزشکی در بیمارستان کلیه بیماری های شیدیاژووان، مزایای غیر منتظره ای برای بیماران را به ارمغان آورده است.

در مرحله اول، درمان های حذف توکسین توسط تعدادی از متخصصان کلیوی ایجاد شده است. این دارو برای کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن می باشد. در مورد مرحله 5 نارسایی کلیه، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود و انباشت سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش های درمان می شود. بنابراین، بیماران و پزشکان نیاز به توجه بیشتری دارند تا سموم و مواد زائد مختلف را پاک کنند.

و سپس، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است که بهترین عملکرد را برای بهبود عملکرد کلیه می گیرد. گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، گیاهان به پودر برای بهبود کارایی آنها پالایش شده اند. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. با ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. از یک سو، با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در داروهای گیاهی از رشد کیست های کلیه متوقف می شود، از سوی دیگر، باعث افزایش دفع مایع کیست توسط افزایش گردش خون دیواره کیست می شود. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند حمام دارویی، فشرده سازی گرم، بخار سازی برای تصحیح کلیه های بیمار به کار می رود.

با استفاده از این درمان ها، کیست ها می توانند به طور طبیعی و به تدریج کاهش یابد، مهمتر از همه، عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بهبود یابد.

توصیه برای مرحله 5 نارسایی کلیه ذکر شده است، لطفا به آن علاقه مند شوید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید، ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2260.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هر گونه مشاوره برای نارسایی کلیه مرحله 5 با PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.