برخی راه های ممکن برای کاهش کراتینین بالا و کاهش پروتئینوری

سه شنبه 30 خرداد 1396
ن : lafee

برخی راه های ممکن برای کاهش کراتینین بالا و کاهش پروتئینوری

سطح کراتینین بالا و پروتئینوری معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیده می شود. از آنجا که بسیاری از علائم مسمومیت رخ می دهد که بیماران از کراتینین بالا و پروتئینوری رنج می برند، آنها تعجب برخی راه های ممکن برای مقابله با آن.

در شرایط عادی، کلیه مسئول دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات تولید شده توسط بدن ما در یک فرایند هضم و جذب مجدد مواد مفید مانند پروتئین و سلول های قرمز خون را به بدن دوباره است. با این حال، بیماری های کلیوی به راحتی رخ می دهد که برخی عوامل مانند دیگر مدت فشار خون بالا و یا دیابت، اختلال کلیوی ژنتیکی، اختلال سیستم ایمنی بدن و عفونت کلیه، سموم و مواد زائد هستند احتمال بیشتری برای ساخت تا به بدن خود را، و در نتیجه سطح کراتینین بالا، در حالی که، پروتئین ها و سلول های قرمز خون را به ادرار نشت، منجر به پروتئینوری.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای بیماران مبتلا به یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه است. این درمان لذت بردن از یک محبوبیت زیادی در طیف گسترده ای از درمان بیماری های کلیوی برای عملکرد قابل توجه آن در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان مشهور است و این یک برنامه کاربردی خارجی است، علاوه بر این، گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی موجود در این درمان ها به پودر تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو جمع آوری که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ می کنند ضایعات کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه را می توان در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم، به عنوان یک نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم با اجرای این درمان، عملکرد کلیه می شود به تدریج بهبود. علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان می نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

سطح کراتینین بالا و پروتئینوری می تواند اساسا همراه با بهبود عملکرد کلیه خاطرات خود را زنده.

آیا شما از پروتئین و سطح کراتینین بالا رنج می برند حال حاضر، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2260.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برخی راه های ممکن برای کاهش کراتینین بالا و کاهش پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.