آیا درمانی از پلی کیستیک کلیه با کراتینین 6.3 وجود دارد

یک شنبه 28 خرداد 1396
ن : lafee

آیا درمانی از پلی کیستیک کلیه با کراتینین 6.3 وجود دارد

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع اختلال کلیوی ژنتیکی که به راحتی عملکرد کلیه خود را کاهش می دهد. با این حال، باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های تجربه، بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن است هر درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 6.3 وجود دارد؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح خواهم داد.

بیماری کلیه پلی کیستیک با تعداد زیادی از کیست پر از مایع مشخص، به عنوان بار توسط می رود، کیست بیشتر و بیشتر در حال تبدیل شدن به بزرگتر و بزرگتر، به عنوان یک نتیجه، کلیه بزرگ خواهد فشار زیادی به کلیه خود را، تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه به راحتی.

درمانهای شایع برای درمان با بیماری کلیه پلی کیستیک و سطح کراتینین بالا می شوند، درمان جراحی و درمان دیالیز.

اگر چه درمان جراحی اثرات طول می کشد برای کوچک کردن کیست به سرعت، آن را فقط می توانید اندازه بزرگ از کیست و کیست خارج از کلیه و از بین بردن آن می توانید به اندازه کوچک از کیست و کیست در داخل کلیه از بین نمی برد. علاوه بر این، حتی اگر دیالیز می تواند برخی از محصولات ضایعات از بین بردن، آن میتوانید اندازه کوچک از موادی مانند کراتینین اضافی و آب از بین بردن.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از کراتینین 6.3 بدان معنی است که مقدار زیادی از سموم ساخت تا به خون شما وجود دارد.

و سپس، در سلامت و محیط زیست پاک. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان برای از بین بردن کیست اساسا است. در این نرم افزار خارجی هستند، گیاهان فوق العاده ای که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود انتخاب وجود دارد.

از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار.

با استفاده از درمان های طبیعی، سطح کراتینین بالا نه تنها کاهش می یابد، کیست ها اساسا نیز کاهش یافته است. آیا شما از سطح کراتینین بالا با PKD رنج می برند؟ مدیر وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمانی از پلی کیستیک کلیه با کراتینین 6, 3 وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.