چگونه می توانم کراتینین 4.9 پس از پیوند کلیه کاهش

جمعه 26 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کراتینین 4.9 پس از پیوند کلیه کاهش

daugher من یک بیمار پیوند کلیه است اما امروز کراتینین او 4.9 به علت عفونت است. آیا ما نمی توانیم کراتینین بدون انجام دیالیز کاهش می دهد. است کلیه خود را آسیب دیده است؟ آیا او باید در دیالیز را برای زمان زندگی او باشد؟ لطفا راهنمایی می کنند. این یک پیام به جا مانده از یک بیمار است. آیا شما نیز شک در مورد بیماری کلیه، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

بیماری کلیه یک وضعیت بیماری است که در آن کلیه شما آسیب دیده است و بسیاری از بیماران در نظر بگیرید که پیوند کلیه درمان برای وضعیت بیماری است با این حال، این اشتباه است، وجود دارد، همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه بافت های بدن خود را و سلول ها، رد شده توسط سپس ، شما هنوز هم یک شانس برای از کراتینین بالا رنج می برند.

در چین، پزشکی بی سابقه ای Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه در طول چند دهه گذشته مزایای غیر منتظره برای بیماران به ارمغان آورده اند، علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ایجاد شده اند.

سموم-حذف درمان، جدید ترین درمان توسعه یافته توسط مقدار زیادی از کارشناسان کلیه است. این درمان این است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف نقش مهمی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که در دوره نقاهت عملکرد کلیه با گشاد شدن عروق خونی، افزایش گردش خون، اهانت آمیز extracellula ماتریس، تنظیم فشار خون هدف است. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تغذیه کلیه.

با در نظر گرفتن این درمان، کراتینین بالا نه تنها می تواند به طور موثر کاهش می یابد، عملکرد کلیه بیمار نیز بهبود یافت.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5484.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کراتینین 4, 9 پس از پیوند کلیه کاهش,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.