چرا بیماران مبتلا به PKD استفراغ

چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD استفراغ

به نظر می رسد نشانه های مشترک است که بیماران مبتلا به PKD از استفراغ رنج می برند، در حالی که، چگونه این اتفاق می افتد و هر چیزی که ما می توانید انجام دهید تا آن را بطور منظم احساس وجود دارد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست پر از مایع در کلیه، به عنوان بار توسط می رود، تعداد و کیست های بزرگ، به عنوان یک نتیجه، کیست بزرگ ستم سلول ها و بافت های طبیعی، موثر بر عملکرد کلیه است. هنگامی که کیست به اندازه کافی بزرگ هستند و آن قطاری به راحتی، و پس از آن، آن منجر بیماران به از استفراغ رنج می برند. علاوه بر این، عملکرد کلیه، که باعث می شود بسیاری از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون خود را، که اوره را به سیستم مسیر دستگاه گوارش مطلع تاثیر می گذارد. هنگامی که سپرده اوره بیش از حد در سیستم مسیر دستگاه گوارش، آن را به پایین را به آمونیاک توسط اوره آز شکسته زمانی که آن را به سیستم مسیر روده می شود و پس از آن مسیر روده می شود طعم و مزه آمونیاک در مسیر دستگاه گوارش را تحریک و در نتیجه تهوع و استفراغ.

آیا ما می توانیم انجام به بطور منظم احساس استفراغ در PKD وجود دارد؟

از آنجا که استفراغ است بزرگ شدن کیست های کلیوی ایجاد می شود، تمرکز باید بر روی کاهش کیست های کلیه قرار داده است. عمل جراحی است که معمولا استفاده به کوچک شدن کیست های کلیه به طوری که برای کمک به بیماران مبتلا به کاهش برخی علائم مسمومیت. با این حال، عمل جراحی است یک راه اساسی برای از بین بردن کیست نمی، در مقابل، آن را نیز باعث می شود بیماران از عفونت رنج می برند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای عملکرد قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. این یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن گردش خون را افزایش می دهد کیست دیوار به طوری که برای ترویج دفع کیست مایع.

با تصویب این درمان، کیست می تواند به طور طبیعی و به تدریج و پس از آن کاهش یافته استفراغ و علائم دیگر نیز می تواند خاطرات خود را زنده و سپس شما می توانید یک زندگی سلامت و عادی را به تدریج زندگی می کنند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5481.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به PKD استفراغ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.