بی حسی و سوزن سوزن شدن با CKD

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

بی حسی و سوزن سوزن شدن با CKD

 بی حسی و سوزن سوزن شدن با CKD


بی حسی و سوزن سوزن شدن، که ممکن است مانند "سنجاق و سوزن را حس کند. نشانه های CKD، که ممکن است رخ دهد در هر بیمار است. پیدا کردن علت بی حسی و سوزن سوزن شدن کمک می کند تا پیدا کردن مراقبت درمانی برای نیاز شخصی.

علل بی حسی و سوزن سوزن شدن با CKD

علل بسیاری برای این علائم در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی وجود دارد. این مقاله به طور عمده به 3 نوع عمده صحبت می کند. با این حال، ممکن است "یک" برای وضعیت شما نیست. اگر دوست دارید، شما می توانید خدمات آنلاین ما و یا مشورت برای پیدا کردن علت خود را برای ما پیغام بگذارید.

آسیب کلیوی

بیماری کلیوی در سطح بالایی از متابولیت مانند اوره و سطوح غیر طبیعی الکترولیت مانند کلسیم، پتاسیم، سدیم و یا منجر شود. این می تواند منجر به احساس سوزن سوزن شدن و بی حسی می دهد.

نوروپاتی

اگر شما باید یک متخصص مغز و اعصاب در مورد بازدید شما از سوزن سوزن شدن و بی حسی رنج می برند. از آنجا که عصب هایی که عرضه دست در ستون فقرات سرچشمه، صدمه به اعصاب در این سطح می تواند، سوزش، بی حسی و ضعف در دست می شود.

بیماری کلیوی یک مشکل بهداشت و درمان سیستمیک است که ممکن است به اعصاب تاثیر می گذارد است. به عنوان یک نتیجه، بیماران ممکن است بی حسی و سوزن سوزن شدن در دست یا پا احساس راحتی کنید. علاوه بر این، بیماران CKD اغلب به نوروپاتی، مشابه با کسانی که مبتلا به دیابت و عفونت است.

مشکل کلسیم

برای بیماران مبتلا به CKD، نتوانست کلیه ممکن است در سطوح پایین کلسیم که مربوط به بی حسی و سوزن سوزن شدن شود.

چگونه می توان احساس سوزن سوزن شدن و بی حسی درمان می شود؟

گزگز و بی حسی را می توان با شناسایی علت زمینه ای و از بین بردن و یا کنترل آن درمان می شود. هنگامی که شما احساس می کنید بی حسی و سوزن سوزن شدن، با پزشک خود صحبت کنید و پیدا کردن علت اولا. بر اساس وضعیت شما، شما می توانید از درمان مناسب را پیدا کنید.

علاوه بر این، زندگی سالم نیز کمک می کند به کاهش علائم این مشکلات در برخی از موارد شما را به یک رژیم غذایی متعادل و اجتناب از سیگار کشیدن و نوشیدن. (نوشیدن عشق آیا سیگار کشیدن؟ ایمیل به kidneyask@hotmail.com ترک نمی کند و راهنمایی از nephrologists در حال حاضر!)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.