مرحله 4 کلیه امید شکست حیات چیست

چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

مرحله 4 کلیه امید شکست حیات چیست

بسیاری از بیماران کنجکاو در مورد امید به زندگی در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند. صادقانه بگویم، آن را دشوار است به چه مدت می توان با بیماری کلیوی زنده ماندن. امید به زندگی در مرحله 4 نارسایی کلیه با توجه به شرایط مختلف فیزیکی، نوع درمان، سن، جنس، و غیره در میان بیماران متفاوت است

چگونه علائم زندگی بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه تاثیر می گذارد؟

علائم بسیاری در مرحله 4 نارسایی کلیه، از جمله سردرد، خستگی، تهوع و استفراغ، فشار خون بالا، کم خونی، و غیره به همین دلیل این علائم رخ می دهد این است که بافت کلیه بیماران و سلول های آسیب دیده اند وجود دارد. کلیه آسیب دیده طور معمول نمی تواند به طور موثر و کار به دفع سموم و آب اضافی در بدن است. بنابراین، سموم و مواد زائد در بدن، که زندگی بیماران را تحت تاثیر قرار تجمع می یابد. در این زمان، در صورتی که بیماران به درمان به موقع برای شرایط را ندارد، آن را مشکل بزرگ شود.

چگونه برای درمان مرحله 4 نارسایی کلیه به طور طبیعی؟

دیالیز

در بسیاری از کشورهای غربی، دیالیز درمان معمول برای حذف سموم و مواد زائد در خون اگر بیماران آسیب شدید کلیوی است. اما دیالیز می تواند بافت کلیه آسیب دیده و سلول را از ریشه تعمیر نیست.

درمان طبیعی پزشکی چینی

در بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه (چینگ کلیه موسسه تحقیقات بیماریهای)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان به زندگی طولانی از مرحله 4 نارسایی کلیه از طریق تعمیر ضایعه کلیه آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

این یک درمان خارجی است. مواد تشکیل دهنده فعال را می توان به کلیه با کمک دستگاه اسمزی نفوذ. داروهای توابع از گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد و فراهم آوردن مواد مغذی لازم را برای کلیه است. همه از این می تواند کمک به ایجاد یک محیط مساعد برای بازیابی کلیه آسیب دیده.

در طول یک دوره از زمان، صدمه به کلیه می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بهبود یافته است. به این ترتیب، بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند امید به زندگی را طولانی کند.

رژیم غذایی

برنامه رژیم غذایی مناسب نیز می تواند کمک به طولانی تر کردن طول زندگی برای بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه. اما ما باید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه می دانم و سلول نکته کلیدی است.

چه مدت می تواند زنده بماند بستگی به خودتان است. اگر شما می خواهید برای زندگی زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز و طولانی شدن امید به زندگی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی انتخاب بهتر است.

شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما. ما تمام تلاش برای کمک به شما انجام خواهد داد.

ایمیل ما: kidneyfailurecn@hotmail.com با شماره تلفن شما یا WhatsApp / وایبر به طوری که برای برقراری ارتباط با شما به موقع و به راحتی.


لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-prognosis-prevention/2016.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 کلیه امید شکست حیات چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.