چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب احساس خستگی

چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب احساس خستگی

کلیه یک عضو مهم در بدن ما، که مدیریت تعادل از تمام بدن است. بنابراین، هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، مشکلات مختلف در بسیاری از نقاط بدن ظاهر می شود. برخی از بیماران اغلب ممکن است خستگی به راحتی احساس و دلیل آن را نمی دانم. چرا بیماران به بیماری مزمن کلیوی (CKD) اغلب احساس خستگی؟ در زیر ما به شما دلایل خاص بگویید.

همانطور که برای بیماران CKD، کم خونی کلیوی عامل اصلی که منجر به خستگی است.

یکی از کارکردهای اصلی کلیه است که می تواند هورمون در میان است که یک هورمون مهم hemopoietin است ترشح کند. هنگامی که بیماران بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود را بیشتر یا کمتر، که کاهش ترشح hemopoietin باعث خواهد شد آسیب دیده است. با این حال، hemopoietin بسیار ضروری و مهم برای تولید سلول های خونی است. اگر hemopoietin کاهش می یابد، سلول های خون تولید نیز کاهش می یابد.

سلول های خون به عهده دارند برای بدن ما به تامین اکسیژن. هنگامی که حجم سلول های خون را کاهش دهد، اکسیژن لازم را به بافت ها و سلول را در تمام بدن نیز کاهش می دهد، در نتیجه توانایی متابولیسم و ​​انرژی تولید کاهش خواهد یافت. به همین دلیل است بیماران CKD اغلب احساس خستگی.

علاوه بر این، زمانی که بیمار در بیماری های کلیوی مرحله نهایی هستند - نارسایی کلیه، با توانایی کاهش یافته متابولیسم کلیه، هستند مقدار زیادی از سموم وجود دارد و مواد زائد در بدن، که می تواند عملکرد خونساز مغز جلوگیری از تجمع می یابد. و برخی از سموم نیز محدود زمان سلول های خون زنده ماندن. همه آنها می تواند کم خونی را بدتر کند، به طوری که علائم خستگی شدید می شود.

به غیر از کم خونی کلیوی، البته، عوامل دیگری نیز باعث می شود بیماران اغلب احساس خستگی. به عنوان مثال، پتاسیم برای سیستم عصبی از بدن بسیار مهم است. هنگامی که شما کمبود پتاسیم، شما خستگی و ضعف عضلانی احساس خواهد شد. این هم یکی از دلایل خستگی. اما برای بیماران مختلف، آنها به دلایل مختلف و شرایط.

حالا شما ممکن است بدانید که چرا بیماران CKD اغلب احساس خستگی. اگر شما هر گونه مشکل دیگر در مورد بیماری های کلیوی و می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، لطفا با دکتر آنلاین ما رایگان مشورت و یا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما.

ایمیل ما: kidneyfailurecn@hotmail.com


لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-symptoms/2012.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب احساس خستگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.