آیا راهی برای کاهش فرکانس از دیالیز وجود دارد

سه شنبه 23 خرداد 1396
ن : lafee

آیا راهی برای کاهش فرکانس از دیالیز وجود دارد

دیالیز یک گزینه درمانی برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن در برخی از نقطه است، آن را به بیماران کمک میکند از بین بردن مواد زائد گوناگون محصولات خارج از بدن به طور کامل، اما اغلب آن را باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن است یک راه برای کاهش فرکانس دیالیز وجود دارد.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران درمان برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان به تصویب رسید به جای دیالیز، بیماران مبتلا نیاز به ضمیمه اهمیت زیادی برای روشن شدن دور سموم و مواد زائد مختلف محصولات از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه فوت بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، سموم، حذف درمان استفاده می شود برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک ویرایشگر بیرونی است، و گیاهان tremedous حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری خود و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای قرار دادن جمع آوری حدود 40-50 دقیقه. با کمک دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند.

علاوه بر این، دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، بخار درمانی، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تغذیه کلیه.

آیا شما در دیالیز، در حال حاضر؟ آیا شما میخواهید بدانید که درمان های طبیعی تر به بیمار کمک کند دیالیز؟ لطفا شرایط presnet خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/161.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا راهی برای کاهش فرکانس از دیالیز وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.