درمان مناسب برای پروتئینوری در بیماران دیابتی مقاوم به درمان

دو شنبه 22 خرداد 1396
ن : lafee

درمان مناسب برای پروتئینوری در بیماران دیابتی مقاوم به درمان

پروتئینوری نسوز علائم شایع دیابت، درد و رنج طولانی از دیابت، پروتئینوری است، نشان می دهد که عملکرد کلیه آسیب دیده است. برای پروتئینوری دیابتی مقاوم به درمان، چه درمان مناسب برای آن است؟

چرا بیماران دیابتی با پروتئینوری؟

به طور معمول، کلیه ها مسئول تخلیه سموم و کالا از بدن تخلیه شده و جذب مواد مفید است. هنگامی که قند خون بیش از حد، گردش خون آهسته تر، و در نتیجه مقدار زیادی از زباله می تواند به طور معمول دفع شود، سلول های کلیه به تدریج آسیب دیده و بافت، عملکرد کلیوی را تحت تاثیر قرار. باید به جریان خون جذب راحت تر نفوذ پروتئین در ادرار، و در نتیجه پروتئینوری. درمان های کنونی تنها می تواند پروتئینوری تکثیر، اما هنوز هم بدتر شدن عملکرد کلیه، پروتئینوری و بنابراین بارها و بارها عود.

در چین، بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت ارائه می دهد طیف وسیعی از راه حل های طبیعی برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. این درمان کمک به بهبود بیماران عملکرد کلیوی.

استفاده از درمان ضد عفونی به حذف تمام سموم از بدن به طور کامل از محصول، دفع سموم و مواد زائد تنها بیشتر می تواند به صدمه عملکرد کلیه، بلکه درمان های دیگر را بهبود بخشد. بنابراین، بیماران نیاز به توجه بیشتر به حذف مواد زائد.

در محیط سالم و تمیز، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، گرما درمانی، طب سوزنی درمانی، بخار. با استفاده از این درمان، می توان آن به طور مستقیم به کلیه و خون اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی تحویل داده، و بنابراین، می تواند خون کافی، اکسیژن و مواد مغذی به طور مستقیم به کلیه ارائه کرده است. توسط طولانی عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، ماتریکس خارج سلولی، شما می توانید عملکرد کلیه بیمار را تعمیر کنید.

ما یک لیست از توصیه های مناسب برای پروتئینوری نسوز، اگر شما می خواهید برای یادگیری نحوه درمان جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی بیماری کلیوی، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان مناسب برای پروتئینوری در بیماران دیابتی مقاوم به درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.