درمان جایگزین چیست از دیالیز به بهبود عملکرد کلیه

دو شنبه 22 خرداد 1396
ن : lafee

درمان جایگزین چیست از دیالیز به بهبود عملکرد کلیه

به طور کلی، دیالیز و پیوند کلیه دو درمان رایج مورد استفاده در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. اگر چه آنها اثرات سریع در کمک به بیماران بطور منظم احساس برخی علائم بالینی، اغلب باعث می شود بیماران از بسیاری از عوارض جانبی رنج می برند. بنابراین، بیماران بدانم که چه درمان جایگزین از دیالیز هستند.

همانطور که شما در دیالیز هستند، عملکرد کلیه را نگه می دارد کاهش و خروجی ادرار خود را کمتر و کمتر می شود. هنگامی که دیالیز است به اندازه کافی برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری موثر نیست، پیوند کلیه برای بیماران پیشنهاد شده است. که به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می خواهید به دنبال برای درمان جایگزین برای بیماران نارسایی کلیه است.

در چین، طب چینی است لذت بردن از محبوبیت گسترده ای را برای عملکرد قابل توجه آن در کمک به بیماران درمان بیماری های کلیوی از دلیل ریشه آن است. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی نیز مطرح شده بر اساس داروهای چینی.

سموم-حذف درمان یک درمان کار برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می شود آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد.

در یک محیط بهداشتی و تمیز، درمان می تواند عملکرد آن رسیدن به آن گونه که باید انجام دهید. درمان های طبیعی مناسب برای دوره نقاهت عملکرد کلیه و تعمیر کلیه بیمار می باشد. درمان های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان، بخار درمان. با تصویب این درمان، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج خاطرات خود را زنده. اگر آسیب در عملکرد کلیه خود را کمتر از 50٪ است، وضعیت بیماری می تواند معکوس شود. اگر آسیب با عملکرد کلیه خود را بیش از 50٪ است، اگر چه ما نمی توانیم به شما کمک کند وضعیت بیماری معکوس، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کاهش سرعت پیشرفت بیماری و یک زندگی بهتر و با ثبات است.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2252.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان جایگزین چیست از دیالیز به بهبود عملکرد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.