بیماران با آریتمی و نارسایی کلیه، باید آنها را بدانید

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

بیماران با آریتمی و نارسایی کلیه، باید آنها را بدانید

 بیماران با آریتمی و نارسایی کلیه، باید آنها را بدانید


هنگامی که این نوع دیابت، نارسایی مزمن کلیوی، آریتمی است به احتمال زیاد اتفاق می افتد، این است که به دلیل یک عارضه مشترک از نارسایی کلیوی، بیماریهای قلبی عروقی از جمله تصلب شرائین، بیماری دریچه قلب، آریتمی، نارسایی قلبی، شوک، و غیره ممکن است به نظر می رسد. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کنترل بیماری بسیار مهم است. همچنین آنها باید بدانند که دیالیز یا پیوند کلیه ممکن است انتخاب برای آخرین بار آنها.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است آریتمی های قلبی رنج می برند؟

در مرحله نارسایی مزمن کلیه، کلیه ها در حال حاضر برخی از توابع نرمال از دست داده است و آنها نمی توانند به طور معمول دوباره. سپس عدم تعادل الکترولیت است آسان به نظر می رسد، که منجر به آریتمی های قلبی و یا ضربان قلب نامنظم است.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه معمولا کم خونی رنج می برند، از عوارض شایع نارسایی مزمن کلیه است. کم خونی طولانی مدت می تواند باعث شود قلب هیپرتروفی بطن چپ، به این معنی است که عضلات در سمت چپ قلب می شود غیر طبیعی ضخیم به توسعه است. این امر می تواند منجر به نارسایی احتقانی قلب، آریتمی و سایر مشکلات قلبی و عروقی شود.

حتی اگر بسیاری از آریتمی قلب بی ضرر هستند، توسعه آریتمی می تواند رخ دهد اگر شرایط تغییر ساختار قلب، به دلیل کاهش جریان خون است که می تواند توانایی سلولهای قلب و بافت به انجام تکانه های الکتریکی را تغییر دهد.

در اینجا برخی از توصیه های برای از بین بردن آریتمی ها و پایین آوردن خطر خود را از dieases های قلبی و عروقی:

● اجتناب از مصرف سیگار و دود.

● رژیم غذایی خود را تغییر دهید. انتخاب غذاهای کم کلسترول و جلوگیری از چربی های ترانس. دریافت فیبر بیشتر، با خوردن مقدار زیادی سبزیجات و غلات سبوس دار است.

● کنترل قند خون خود را اگر شما دیابت دارید. بررسی میزان قند خون شما اغلب می چسبد و به رژیم غذایی دکتر شما توصیه.

● برخی از ورزش است. فقط 30 دقیقه ورزش با شدت متوسط ​​در هر روز ممکن است کمک به کلسترول خود را بهبود بخشید، به حفظ وزن سالم و کاهش فشار خون.

بهترین درمان برای نارسایی کلیه

برای بیماران نارسایی کلیه، بهترین درمان است که برای صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. چینی از داروهای گیاهی استفاده می شود برای دستیابی به توابع ذکر شده است، که کمک می کند بیشتر و بیشتر به کلیه بیماران دچار نارسایی دوباره شجاعت به زندگی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: را بدانید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.