لطفا درمان پیشنهاد برای کراتینین 5.5 با مکرر پروتئینوری

شنبه 20 خرداد 1396
ن : lafee

لطفا درمان پیشنهاد برای کراتینین 5.5 با مکرر پروتئینوری

اگر چه سطح کراتینین بالا و پروتئینوری است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه، آن را دشوار به خوبی درمان می شود. بنابراین، بیماران بدانم که چه درمان کراتینین 5.5 با پروتئینوری تکرار؟ لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520.

قبل از نشان می دهد برای درمان کراتینین 5.5 و پروتئینوری تکرار، شما باید آن را به روشن که چرا مردم از کراتینین 5.5 و پروتئینوری رنج می برند.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کراتینین 5.5 رنج می برند؟

به همین دلیل بیماران از کراتینین 5.5 رنج می برند ممکن است در این واقعیت است که کلیه می تواند عملکرد خود را انجام نمی آن گونه که باید انجام نهفته است. در شرایط عادی، بدن مقدار مشخصی از مواد زائد و سموم و همچنین به عنوان مواد مفید تولید هنگامی که آن را هضم مواد غذایی. علاوه بر این، ضایعات را به بیرون از بدن توسط کلیه ها و مواد مفید خواهد بود را به خون جذب می شود دوباره. تا زمانی که کلیه آسیب دیده است، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون خود را، و در نتیجه سطح کراتینین بالا به طور مستقیم.

چرا نارسایی کلیه از پروتئینوری تکرار رنج می برند؟

از آنجا که کلیه می تواند به طور معمول کار نمی کند، مانع فیلتر کردن و مانع الکترولیت نیز آسیب دیده، به عنوان یک نتیجه، پروتئین را نمی توان به خون جذب می شود دوباره، در مقابل، آن را در ادرار نشت و منجر به پروتئینوری.

درمان کراتینین 5.5 و پروتئینوری

درمان در حال حاضر برای کراتینین 5.5 و پروتئینوری دیالیز است، اگر چه دیالیز اثرات سریعتر طول می کشد برای کمک به بیماران کاهش برخی علائم، نمی تواند با اساسا رسیدگی کند. هنگامی که قطع دیالیز است، هنوز هم یک شانس برای شما به از کراتینین 5.5 و پروتئینوری رنج می برند یک بار دیگر وجود دارد.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، سموم، حذف درمان و دیگر درمان های طبیعی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان دارند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه های گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تنظیم فشار خون.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. اگر شما در Philppines زندگی می کنند، شما یک شانس به مشورت با کارشناسان کلیوی به طور مستقیم، با ما تماس بگیرید در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2250.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لطفا درمان پیشنهاد برای کراتینین 5, 5 با مکرر پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.