کراتینین 6.3 به معنای چقدر کلیه آسیب دیده است

شنبه 20 خرداد 1396
ن : lafee

کراتینین 6.3 به معنای چقدر کلیه آسیب دیده است

کراتینین 6.3 اشاره به شما در مرحله 4 نارسایی کلیه است که در مرحله پیشرفته دوم از بیماری کلیوی هستند. علاوه بر این، بسیاری از سلول های کلیه و بافت زخمی و بیمار هستند و یا برخی از آنها مرده اند. بنابراین، شما نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای کاهش کراتینین 6.3 و جلوگیری از آسیب بیشتر است.

دلیل عمده کراتینین 6.3 است که کلیه می تواند عملکرد خود را انجام نمی آن گونه که باید انجام به دفع مواد زائد و سموم تولید شده توسط بدن ما است. از آنجا که کراتینین 6.3 معنی مقدار زیادی از سلول های کلیه و بافت های آسیب دیده می شود، شما نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

در چین توسعه پزشکی بی سابقه ای Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، مزایای غیر منتظره برای بیماران به ارمغان آورده است. علاوه بر این، تعدادی از درمان های طبیعی به جلو توسط کارشناسان کلیوی که تجربه کار فراوان در درمان بیماری کلیه قرار داده شده است.

اول از همه، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر کاهش می یابد. پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات می دهد یک محیط بهداشتی و تمیز برای تعمیر کلیه بیمار.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده بسته بندی. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. علاوه بر این، درمان های دیگر استفاده می شود برای ارائه تغذیه مناسب در داخل کلیه است.

به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین 6.3 اشاره به که بسیاری از سلول های کلیه و بافت آسیب دیده اند، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی درمان کراتینین 6.3، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com و یا ارسال پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/158.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 6, 3 به معنای چقدر کلیه آسیب دیده است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.