آیا سموم-حذف درمان کار کراتینین 11 و پروتئینوری

شنبه 20 خرداد 1396
ن : lafee

آیا سموم-حذف درمان کار کراتینین 11 و پروتئینوری

کراتینین بالا و پروتئینوری نشانه شایع بیماری کلیوی هستند. تا زمانی که شما دریابید که شما از دو نشانه رنج می برند، لطفا به دکتر کلیه در اسرع وقت و یا شما می توانید اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

چرا بیماران کلیوی از کراتینین 11 رنج می برند

کراتی نین یک نوع از زباله های تولید شده توسط بدن ما است و باید آن را از بدن توسط کلیه ها در قالب ادرار دفع می شود. به عنوان کلیه خود را نمی توانند به درستی کار، محصولات ضایعات نمی تواند از بدن به طور کامل حذف شود، منجر به سطح کراتینین بالا به طور مستقیم. کراتینین 11 معنی است که شما در حال حاضر در مرحله پایانی بیماری کلیوی و شما نیاز به اقدامات فوری در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

چرا بیماران کلیوی از پروتئینوری رنج می برند؟

پروتئینوری رخ می دهد است چرا که چیزی اشتباه است با مانع الکترولیت و مانع فیلترینگ در کلیه وجود دارد. هنگامی که بیش از حد بسیاری مواد زائد و سموم ساخت تا به خون خود، آنها را در کلیه واریز خواهد شد، وقتی که خون جریان از طریق کلیه است. به عنوان بار توسط می رود، مانع الکترولیت و مانع فیلتر آسیب دیده است، به عنوان یک نتیجه، پروتئینوری به راحتی رخ می دهد.

آیا سموم-حذف درمان کاهش کراتینین 11 و پروتئینوری؟

سموم-حذف درمان، جدید ترین درمان در چین است که توسط تعدادی از کارشناسان کلیوی که کارشناسان فراوان در درمان بیماری کلیه در بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت توسعه یافته است. کارشناسان کلیه برجسته کردن اهمیت دفع سموم مختلف و ضایعات از رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه باعث کاهش بهره وری از درمان های دیگر. سموم-حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل همراه با تجهیزات پیشرفته و گیاهان طبیعی درمان.

سموم مختلف و ضایعات محصولات حذف از بدن به طور کامل، یک محیط داخلی بهداشت و تمیز ارائه شده است برای کمک به کلیه بیمار تعمیر. درمان های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان نیز استفاده می شود برای ارائه تغذیه مناسب در داخل کلیه است.

اگر شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند و می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی درمان پروتئینوری و کراتینین 11، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. اگر شما به در فیلیپین زندگی می کنند، شما همچنین می توانید از کارشناسان کلیه مشورت به طور مستقیم، با ما تماس بگیرید در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا سموم-حذف درمان کار کراتینین 11 و پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.