درمان طبیعی برای فشار خون بالا در نارسایی کلیه

جمعه 19 خرداد 1396
ن : lafee

درمان طبیعی برای فشار خون بالا در نارسایی کلیه

فشار خون بالا یکی از علائم معمول از نارسایی کلیه است. فشار خون بالا کلیه را تشکیل بخش عمده ای از فشار خون ثانویه و آن را فشار خون به علت اختلالات عروقی کلیه و پارانشیم کلیه افزایش می یابد.

با توسعه مداوم از تحقیقات پزشکی، مشخص شده است که فشار خون بالا کلیه ارتباط نزدیک با فیبروز کلیوی و کاهش عملکرد کلیه. در این روند از فیبروز کلیوی، خسارت کلیوی تبدیل خواهد شد بیشتر و بیشتر شدید با تحریک عوامل التهابی و سیتوکین و در نتیجه خون ناکافی و اکسیژن به کلیه ها. در نتیجه، کلیه ها خواهد رنین بیشتر ترشح شده و باعث تغییرات همودینامیک --- کم کردن سرعت جریان خون، باعث بالا پرفیوژن در کلیه ها و افزایش فشار خون است.

فشار خون بالا به نوبه خود ترویج اسکلروز گلومرولی و فیبروز توبول های کلیوی و بینابینی کلیه و بیماران را به یک دور باطل قرار می گیرند اگر درمان نشود.

نکته کلیدی برای کاهش فشار خون بالا است برای معکوس فیبروز کلیوی و بهبود ایسکمی و هیپوکسی در کلیه ها. در این راستا، داروهای چینی هستند، انتخاب خوبی موثر و طبیعی است. داروهای چینی را از اثرات آن بر کاهش فشار خون بالا در نارسایی کلیه در جنبه های زیر. آنچه مهم تر است، آن را صدمات اضافی و یا آسیب به کلیه ها ایجاد نمی کند.

1. اتساع عروق کلیوی. داروهای چینی نه تنها مصرف خوراکی بلکه برنامه های خارجی در مناطق کلیه بیماران. پس از مواد تشکیل دهنده فعال نفوذ به کلیه ها، آن می توانید تمام سطوح سرخرگ کلیوی گشاد می شوند و بهبود فشار بالا و پرفیوژن بالا در کلیه ها.

2. ضد التهاب است. این می تواند فعالیت عوامل التهابی را مهار تا که به جلوگیری فیبروز کلیوی از ریشه و محافظت از سلول های ذاتی کلیه.

3. ضد انعقاد. فشار خون بالا در کلیه ها می تواند اختلال microcirculatory و تشکیل microthrombus که بیشتر بدتر خسارت کلیوی و فیبروز کلیوی باعث خواهد شد.

4. تخریب ماتریکس خارج سلولی. تخریب ماتریکس خارج سلولی کلیدی برای معکوس خسارت کلیوی و مسدود کردن فیبروز کلیوی است.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای فشار خون بالا در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.