دیالیز یا پیوند کلیه تنها درمان نارسایی کلیه

جمعه 19 خرداد 1396
ن : lafee

دیالیز یا پیوند کلیه تنها درمان نارسایی کلیه

نارسایی کلیه می تواند به نارسایی کلیه حاد و نارسایی مزمن کلیه با توجه به چگونه به سرعت عملکرد کلیه از دست داده تقسیم می شود. اگر به موقع گرفتار، خسارت حاد کلیوی می تواند معکوس شود و تمام یا قسمتی کلیه توابع را می توان بازیافت. با این حال از آن طول می کشد سال و یا حتی بیش از چند دهه از سال برای توسعه نارسایی مزمن کلیه، دشوار است برای بازیابی عملکرد کلیه و درمانهای سیستمیک مدت معمولا طولانی مورد نیاز خواهد بود.

در حال حاضر برای درمان نارسایی مزمن کلیه قبل از ورود به مرحله نهایی و دیالیز و پیوند کلیه برای نارسایی کلیه علامت هستند. آیا راهی است که می تواند نارسایی پیشرفته کلیه تاخیر و کمک به بیماران برای جلوگیری از عذاب نهایی دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد.

می توان گفت که در حال حاضر هیچ درمان موثری برای درمان کامل از نارسایی مزمن کلیه به ویژه برخی بیماری ارثی و ژنتیکی مانند بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد.

معمولا دیالیز و پیوند کلیه به عنوان تنها درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله نهایی و یا اگر درمانهای علامتی شکست خورده محسوب می شوند. با این حال اثرات درمانی از دیالیز و پیوند کلیه هستند، بنابراین از تجربه بالینی رضایت بخش نیست. چه تر است، نه هر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است تغییر برای پیدا کردن یک اهدا کننده تطبیق و هر بیمار نمی تواند هزینه های عظیمی از همودیالیز تعمیر و نگهداری و پیوند کلیه را تقبل کنند.

یک نکته کلیدی برای حفظ و عملکرد کلیه باقی مانده تشخیص و درمان به موقع است به دلیل وجود خواهد شانس بسیار کمی برای بهبود عملکرد کلیه که آن را به مرحله نهایی توسعه است. علاوه بر این وجود خواهد داشت بسیاری عوارض تهدید کننده حیات در آن زمان و آن طول می کشد پول بیشتری در مقایسه با درمان های اولیه موثر است.

بنابراین تا زمانی که علت اساسی این است که تحت کنترل در مراحل اولیه و شرایط اساسی خطرناک مانند فشار خون بالا، قند خون بالا آورده کاملا تحت نظارت، پیشرفت بیماری می شود خیلی آهسته خواهد شد. همراه با عادات زندگی سالم و پرستاری دقیق مراقبت، خسارت های پیشرفته تر کلیوی می توان جلوگیری کرد و یا بسیار کاهش یافته است.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز یا پیوند کلیه تنها درمان نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.