گزینه های درمان مبتلا به نارسایی کلیه چیست

جمعه 19 خرداد 1396
ن : lafee

گزینه های درمان مبتلا به نارسایی کلیه چیست

برای افراد مبتلا به کلیه کاملا شکست خورده، از آن آسان است و یا می توان گفت آن است که امکان به بهبود عملکرد کلیه با توجه به ارائه درمان پزشکی. حال، برای این است که با نارسایی کلیه در مراحل اولیه تشخیص داده، گزینه های درمان وجود دارد.

دیالیز

دیالیز درمان پزشکی بیشتر مورد استفاده برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. دیالیز بیماران کمک می کند خون را تمیز و نشان می دهد اثرات درمان سریع است. با این حال، به عنوان آن نمی تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، بیماران باید به انجام دیالیز به طور منظم، تا که به حفظ خون خود تمیز می شود.

دیالیز لازم است برای بیماران نارسایی کلیه برای پیشبرد زندگی خود را، اما می تواند به عنوان یک راه حل بلند مدت مورد استفاده قرار گیرد و آن را فقط برای این که کلیه کاملا شکست خورده اند مناسب است. برای افرادی که مبتلا به نارسایی کلیه در مراحل اولیه تشخیص داده شود، این است که امید را برای آنها به بهبود برخی از عملکرد کلیه خود را وجود دارد. بنابراین، به جای دیالیز، این بیماران باید درمان های دیگر سعی کنید به عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است. تا زمانی که GFR خود کمتر از 15 است، آنها می توانند بدون دیالیز زندگی می کنند.

پیوند کلیه

پیوند کلیه یکی دیگر از درمان های پزشکی استفاده می شود معمولا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، آن را به عنوان بسیاری از بیماران در لیست انتظار وجود دارد، از آن آسان است برای یک تا یک کلیه قرار دادند. پیوند کلیه یک روش پزشکی است که در آن یک کلیه سالم به بدن بیمار نارسایی کلیه قرار داده به جای کلیه شکست خورده است. آن مفید است، اما در برخی موارد مانند نفروپاتی IgA و FSGS، نارسایی کلیه تماس بعد از پیوند کلیه دوباره به راحتی. همچنین، ممکن است کسی تزریق جدی بعد از پیوند کلیه، که ممکن است زندگی خود را به طور ناگهانی محروم است. بنابراین، قبل از پیوند کلیه، آزمایش های پزشکی لازم است. حتی اگر پیوند کلیه درمان کامل نیست، اهمیت آن را در درمانگاه غیر قابل انکار است.

ایمن درمانی

سلول های بنیادی کاملا متفاوت از دیالیز و پیوند کلیه است. این ترکیبی از طب غربی و طب شرقی است. ما می دانیم که داروهای غربی و داروهای شرق را نشان می دهد اثرات درمانی مختلف در درمان نارسایی کلیه و آنها در درمان نارسایی کلیه در راه های مختلف. از طریق ترکیب سودمند از آنها، نارسایی کلیه می تواند در برخی از راه بهبود یافته است. اما این درمان تنها برای افرادی که مبتلا به نارسایی کلیه مراحل اولیه تشخیص داده مفید است. برای این که کلیه ها به طور کامل شکست خورده، دیالیز و پیوند کلیه لازم است.

نارسایی کلیه مرحله نهایی مشکل کلیه است و آن سخت است برای ما آن را معکوس. بنابراین، جلوگیری از نارسایی کلیه در پیش است از اهمیت زیادی برای مردم برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه های درمان مبتلا به نارسایی کلیه چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.