نفریت لوپوس با مقاوم، پروتئینوری، چکار باید کرد

پنج شنبه 18 خرداد 1396
ن : lafee

نفریت لوپوس با مقاوم، پروتئینوری، چکار باید کرد

پروتئینوری نشانه مشترک نفریت لوپوس است، اگر چه آن را از هیچ درد به بیماران را ندارد، آن را نشان می دهد این است که آسیب شدید با عملکرد کلیه خود را وجود دارد، بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

به همین دلیل بیماران از پروتئینوری رنج می برند این است که چیزی اشتباه است با مانع الکترولیت و مانع فیلتر وجود دارد. به طور معمول، کلیه های ما مسئول دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن است. با توجه به اختلال سیستم ایمنی بدن، لوپوس عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار تدریج، سلول های کلیه و بافت به تدریج آسیب دیده است، به عنوان یک نتیجه، فیلتر سد و مانع الکترولیت نیز آسیب دیده است. بنابراین، کلیه می تواند به تدریج کار نمی کند.

در پزشکی غربی واصل، هیچ درمان موثر و اساسی برای مقابله با پروتئینوری مقاوم از آنها می توانند علت عمده از پروتئین با نفروتیک لوپوس تشخیص نیست وجود دارد. پروتئینوری انجامشده، شما نیاز به توجه بیشتر به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، پروتئینوری می شود اساسا خاطرات خود را زنده.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. علاوه بر این، این درمان درمان بیماری های کلیوی با تمرکز بهبود عملکرد کلیه.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها مانع از آسیب بیشتر از سلول های کلیه و بافت، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر.

سلول های بنیادی در درمان بیماری های کلیوی با اختلال سیستم ایمنی بدن تخصصی است. سلول های بنیادی شامل تشخیص دقیق، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی.

میکرو چینی پزشکی Osmotheray درمان کار به بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، انجامشده ایسکمی و هیپوکسی در خون است.

و درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان نیز به تغذیه کلیه و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما هنوز هم از پروتئینوری مقاوم رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دنبال یک درمان آن بطور منظم احساس؟ گیاهان چینی می تواند به شما کمک کند، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین من سعی خواهد به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/lupus-nephritis-treatment/2247.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس با مقاوم، پروتئینوری، چکار باید کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.