آیا درمان شفا کلیه وجود دارد اگر شما در دیالیز در حال حاضر هستند

چهار شنبه 3 خرداد 1396
ن : lafee

آیا درمان شفا کلیه وجود دارد اگر شما در دیالیز در حال حاضر هستند

نارسایی کلیه یک نوع از وضعیت بیماری است که در آن کلیه می تواند عملکرد خود را انجام نمی آن گونه که باید انجام دهید این است. علاوه بر این، دیالیز استفاده شده است که کلیه می تواند محصولات خود را به درستی ضایعات دفع نمی شود. با این حال، دیالیز یک شیوه درمان کلیوی نیست. بنابراین، بسیاری از بیماران مشتاق به دانستن است درمان شفا کلیه اگر شما در دیالیز وجود دارد.

قبل از مصرف درمان به درمان کلیه، سموم مختلف و ضایعات باید از بدن دفع می شود به طور کامل از تجمع سموم و مواد زائد سپرده در خون نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. با توجه به این، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم و مواد زائد مختلف به بیرون از بدن به طور کامل توسط تعدادی از کارشناسان کلیوی که تجربه کار فراوان در درمان بیماری کلیه.

علاوه بر این، سایر درمان های طبیعی، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان.

بدون مواد زائد و سموم واریز در خون، درمان طبیعی می تواند بهترین جلوه های آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، گسترش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون بهبود می یابند.

این درمان می شود بیش از یک ماه، که در آن وضعیت بیماری خود را بهبود است که بسیاری، علاوه بر این و سایر علایم مانند سردرد، بی اشتهایی، خارش پوست، گرفتگی عضلانی به طور طبیعی خاطرات خود را زنده اجرا شده است. با استفاده از این درمان، وضعیت بیماری خود را می تواند معکوس شود در صورتی که آسیب در عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است، و وضعیت بیماری خود را می تواند تثبیت و کیفیت زندگی را بهبود بخشید اگر آسیب در عملکرد کلیه بیش از 50٪ است و یا فراتر از 75٪ است.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان شفا کلیه وجود دارد اگر شما در دیالیز در حال حاضر هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.