راه های دیگر از درمان پایان مرحله بیماری کلیوی دیگر از دیالیز چیست

چهار شنبه 3 خرداد 1396
ن : lafee

راه های دیگر از درمان پایان مرحله بیماری کلیوی دیگر از دیالیز چیست

امروزه، دیالیز است که هنوز هم درمان معمول برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال دیالیز اغلب باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض و ناراحتی های را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن راه های دیگر از درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی غیر از دیالیز هستند. اگر شما هنوز هم همین سوال، لطفا اضافه واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

در چین، Shijiazhuang بیماری کلیوی، یکی از بیمارستان بزرگ بیماری های کلیوی حرفه ای به بیماران تعدادی از درمان های طبیعی و داروهای خانگی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. این درمان را پوشش سموم-حذف درمان، دارو حمام، طب میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام، طب سوزنی درمان، به بیماران این شانس را به بدون دیالیز زندگی می کنند.

از آنجا که مرحله پایانی بیماری کلیوی شده است به عنوان بدترین عملکرد کلیه توصیف، می تواند یک مقدار زیادی از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون شما وجود دارد. علاوه بر این، تجمع سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بدین ترتیب، بیماران و پزشکان نیاز به توجه نزدیک به روشن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل. با توجه به نگرانی های مربوط از بین بردن سموم، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای کمک به بیماران دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، درمان های دیگر برای تعمیر کلیه بیمار می تواند اثرات خود را. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی، که حاوی مقدار زیادی از گیاهان است. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران در یک فرایند انتخاب، در نتیجه دستیابی به یک اثر دقیق. علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل کلیه، که کمک می کند تا خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند. دیگر درمان های طبیعی منجر به تغذیه کلیه هستند. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها می تواند به خودی خود ترمیم کنید. شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا همراه با بهبود عملکرد کلیه لذت ببرید.

آیا شما هنوز هم شک در مورد راه های دیگر از درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی غیر از دیالیز چه می شوند؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری و شماره تلفن خود دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه های دیگر از درمان پایان مرحله بیماری کلیوی دیگر از دیالیز چیست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.