نفروپاتی IgA است مبتلا به نارسایی کلیه در پایان مرحله برگشت پذیر

چهار شنبه 3 خرداد 1396
ن : lafee

نفروپاتی IgA است مبتلا به نارسایی کلیه در پایان مرحله برگشت پذیر

نفروپاتی IgA با نارسایی کلیه بدان معنی است که شما در حال حاضر در مرحله نهایی بیماری کلیوی. دیالیز و پیوند کلیه می شود آخرین گزینه است. با این حال، یک فرصت برای نفروپاتی IgA با نارسایی کلیه در پایان مرحله برگشت پذیر است؟

نفروپاتی IgA رسوب پروتئین IgA در خون خود را به دلیل اختلال سیستم ایمنی بدن است. با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر پروتئین و IgA ساخت تا به خون شما، مخرب سلول های کلیه و بافت ها و موثر بر عملکرد کلیه است. اگر وضعیت بیماری می تواند در مراحل اولیه کنترل نمی شود، آن را به مرحله پیشرفته توسعه، در آن زمان، این امر می تواند بسیار دشوار است برای درمان آنها به خوبی پیوند حتی کلیه است. دلیل بدتر شدن نفروپاتی IgA است که پزشکان به بیماران داروهای بدون در نظر گرفتن سموم مختلف دفع و ضایعات از بدن به طور کامل. کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برجسته که رسوب سموم و مواد زائد نه تنها خسارت بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه بهره وری از درمان های دیگر تاثیر می گذارد. بنابراین، بیماران و دکتر نیاز به توجه نزدیک به دفع سموم و مواد زائد. با این هدف، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات.

با استفاده از این درمان، سلامت و محیط داخلی تمیز برای بیماران فراهم شده است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بهترین حالت آن را برای تعمیر سلول های بیمار و بافت ها و بهبود عملکرد خود. این یک برنامه خارجی است، علاوه بر این، می گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، گیاهی به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. از طریق یک راه از اتصال دو کیسه دارو و ماشین اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. علاوه بر این. سلول های بنیادی همچنین اثرات بزرگ آن در کمک به بیماران بهبود ایمنی، که شامل تشخیص دقیق، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، تحمل ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی است. چه چیزی بیشتر، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان می تواند به تغذیه مناسب به کلیه بیمار فراهم می کند. است که بسیاری از احتمال و امکان آن را معکوس وجود دارد.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد نفروپاتی IgA در مرحله پایان؟ اگر چنین است، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA است مبتلا به نارسایی کلیه در پایان مرحله برگشت پذیر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.