درمان مناسب برای PKD با پیوند کلیه است

چهار شنبه 3 خرداد 1396
ن : lafee

درمان مناسب برای PKD با پیوند کلیه است

خواهر من پیوند 17 سال پیش بود و در حال حاضر کلیه در نارسایی است و او تابع تنها 20 درصد آنها می گویند او در دیالیز به زودی. سلامت خود را شکست خورده است و او آنقدر وزن از دست داد. اگر شما هم شک دارید، لطفا به خواندن.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست پر از مایع در کلیه، با گذشت زمان، کیست بیشتر و بیشتر می بزرگتر و بزرگتر است. کیست بزرگ ستم سلول ها و بافت های سالم، در حال توسعه به نارسایی کلیه به راحتی. زمانی که کلیه شکست خورده، کلیه دیگر است که اغلب به بدن شما قرار می گیرد به جای یکی از بیمار است. با این حال، پیوند کلیه است این پیشنهاد مناسب برای بیماران برای مقابله با PKD نیست، همیشه یک شانس برای شما از بیماری کلیوی رنج می برند یک بار دیگر وجود دارد.

به منظور کمک به بیماران یک زندگی بهداشتی، Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، یکی از بیمارستان های معتبر در چین، برای بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با بیماری کلیه است.

به منظور بهبود بهره وری از درمان های طبیعی، سموم مختلف و ضایعات باید از بدن دفع می شود به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. با توجه به نگرانی های مربوط به از بین بردن سموم و مواد زائد، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل.

و سپس، درمان های طبیعی مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، بخار درمانی، طب سوزنی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بسیار اثر طول می کشد برای کمک به بیماران کوچک شدن کیست کلیه است. یکی یک طرف، آن توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع توسط ترویج گردش خون کیست دیوار. چه چیزی بیشتر، درمان های دیگر نیز به تغذیه کلیه برای کمک به کوچک شدن کیست های کلیه و بیماری کلیه را بهبود می یابند استفاده می شود.

اگر شما یک بیمار مبتلا به PKD و با توجه به پیوند کلیه هستند، من پیشنهاد می کنم که شما را امتحان کنید بهتر است با یکی دیگر از گزینه به عنوان همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه بافت های بدن خود را رد میکنند. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5434.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان مناسب برای PKD با پیوند کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.