علل پروتئینوری و فشار خون بالا در FSGS

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

علل پروتئینوری و فشار خون بالا در FSGS

 علل پروتئینوری و فشار خون بالا در FSGS


پروتئین و فشار خون بالا هستند دو شکایت عمده FSGS و نیز عوامل مهمی در بدتر شدن function.What کلیه علل پروتئینوری و فشار خون بالا در FSGS؟

علل پروتئینوری در FSGS

کلیه های سالم می تواند مواد زائد را از بدن فیلتر و در عین حال حفظ مواد مفید در body.Proteins به اندازه کافی بزرگ هستند به طوری که آنها می توانند از طریق filters.However، در FSGS، فیلترها در کلیه زخم و آنها نمی توانند کار کنند به خوبی enough.As در نتیجه، یک مقدار زیادی از پروتئین را از طریق فیلترها عبور کنند و در نهایت در urine.When پروتئین اضافی در ادرار وجود دارد، ادرار کف آلود.

پروتئین ها می تواند مایع را در رگ های خونی نگهداری و آنتی بادی های مهم در body.Loss از پروتئین می تواند ایمنی ضعیف و منجر به تورم شود. بنابراین بیماران مبتلا به FSGS مستعد ابتلا به عفونت هستند.

همانطور که برای درمان پروتئینوری در FSGS، بیماران باید از مصرف غذاهای بالا در داروهای ARB و مهارکننده protein.ACE پروتئینوری کمتر و کمک به محافظت از عملکرد کلیه را محدود می کند.

شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد درمان برای پروتئینوری در FSGS یاد بگیرند.

علل فشار خون بالا در FSGS

کلیه ها نقش مهمی را در حفظ خون pressure.They می توانند مایعات اضافی را برای حفظ حجم خون ثابت و همچنین می تواند یک نوع هورمون که می تواند رگهای خونی را تنظیم تولید فیلتر است.

با این حال، در FSGS، کلیه بیمار قادر به کار به طور معمول. در نتیجه، مایعات اضافی در بدن به منظور بالا بردن فشار خون است. علاوه بر این، به علت ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن، رنین است که می تواند فشار خون خواهد شد produced.It می تواند رگ های خونی به طور غیر مستقیم گردد، در نتیجه و در نتیجه فشار خون بالا را تنظیم.

برای درمان فشار خون بالا در FSGS، یکی این است که حذف مایعات اضافی از بدن است. دلیل دیگر این است که برای تصحیح عملکرد ترشحی از کلیه ها است. همانطور که در بالا ذکر شد، داروهای مهارکننده ACE و ARB داروهای کلاسیک برای فشار خون بالا هستند. همچنین، این بیماران باید محدودیت مایعات و حفظ داروهایی برای کمک به دفع مایع.

فوق علل پروتئینوری و فشار خون بالا در FSGS. هر دو از نتیجه شرایط از FSGS خود، هدف نهایی درمان است که برای درمان این بیماری اساسا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.