درمان پایان مرحله بیماری کلیوی گذشته از دیالیز

شنبه 16 ارديبهشت 1396
ن : lafee

درمان پایان مرحله بیماری کلیوی گذشته از دیالیز

پایان مرحله بیماری کلیوی شده است به عنوان بدترین وضعیت کلیه، که نیاز به دیالیز و پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود توصیف کرد. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران کاهش کیفیت زندگی خود را. بنابراین، آنها بدانم که چه درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی جدا از دیالیز است؟

دیالیز یک راه معمول برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن در برخی از نقطه، با این حال، دیالیز باعث می شود بیماران یک سری از عوارض جانبی را تجربه. به این دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که هر چیزی که ما می تواند به درمان بیماری های کلیوی جدا از دیالیز انجام وجود دارد. به همین دلیل بیماران نیاز به دیالیز است که کلیه می تواند تابع خود را انجام نه به عنوان آن باید انجام دهید. بنابراین، شما نیاز به دریافت درمان به بهبود عملکرد کلیه در اسرع وقت.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی به همان اندازه که ممکن است.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل. از آنجا که رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر، بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی را در بازسازی سلول های بیمار و بافت ایفا می کند.

و سپس، درمان های طبیعی می تواند عملکرد آن رسیدن به آن گونه که باید در بهداشت و محیط زیست تمیز انجام دهید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری خود را، از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ در داخل ضایعات کلیوی. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه را می توان در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. علاوه بر، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

آیا شما می خواهید برای پیدا کردن درمان جدا از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.