نارسایی کلیه در پایان مرحله، در چه نقطه ما باید پیوند در نظر بگیرید

شنبه 16 ارديبهشت 1396
ن : lafee

نارسایی کلیه در پایان مرحله، در چه نقطه ما باید پیوند در نظر بگیرید

پیوند کلیه ممکن است در نظر گرفته زمانی که شما در مرحله نهایی نارسایی کلیه هستند از کلیه خود را به درستی نمی تواند کار کند. با این حال، کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang نشان می دهد که پیوند کلیه است پیشنهاد نیست تا زمانی که شما خروجی ادرار است. در حالی که، در چه نقطه، ما باید پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به مرحله پایانی بیماری کلیوی نشان می دهد.

صادقانه بگویم، ما نمی توانیم به شما پاسخ دقیقا بدهد، چرا که بیماران مختلف داشته وضعیت بیماری متفاوت است. آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است برای کمک به شما کم کردن سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از پیوند کلیه به همان اندازه که ممکن است.

یکی از بیمارستان بزرگ حرفه ای در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیمار یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. این درمان یک شانس برای بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند بیمار می دهد.

شما نیاز به آن را روشن است که شما دچار نارسایی کلیه است چرا که تعدادی از سموم و مواد زائد ساخت تا به خون شما وجود دارد، علاوه بر این، تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت.، اما نیز تاثیر می گذارد بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات نقش یک راه مهم برای تعمیر کلیه بیمار. به منظور دستیابی به این هدف، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن است.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است مورد استفاده برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. پا حمام است به غرق پای خود را به آب دارو برای حدود 40-50 دقیقه. علاوه بر این، دایره درمانی، بخار درمانی، طب سوزنی درمان، داغ فشرده درمان، بخار درمانی نیز اعمال برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی.

استفاده از این درمان می تواند به بیمار کمک کند یک زندگی با کیفیت معمولی و بالا بدون دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما مشتاق به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پایان می مرحله بیماری کلیوی توان بدون پیوند کلیه درمان، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/esrd



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.