سلول های بنیادی درمان کمک به بیماران اجتناب از دیالیز

شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

سلول های بنیادی درمان کمک به بیماران اجتناب از دیالیز

اگر چه دیالیز بیماران کمک می کند بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت، در عین حال، اغلب باعث می شود شما عوارض جانبی مختلف است. چه بدتر، دیالیز است یک روش اساسی برای کمک به یک زندگی بهتر زندگی شما نیست. به تازگی، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم می توانید سلول های بنیادی بیماران کمک درمان جلوگیری از دیالیز.

بیماری کلیه یک نوع بیماری کلیوی پیشرونده، که به تدریج پیشرفت به پایان مرحله بیماری کلیوی بدون درمان مناسب، در مرحله پایانی بیماری کلیوی ناشی است. زمانی که کلیه ها قادر به ادامه به دستیابی به عملکرد آن هستند، نشانه ها و عوارض مختلف ملزم به نظر می رسد که امید به زندگی خود را به شدت تاثیر می گذارد. با این حال، می تواند سلول های درمانی ساقه واقعا کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز؟

سلول های بنیادی این نوع درمان است که پتانسیل برای تبدیل شدن به هر نوع سلول ها در بدن است. یکی از ویژگی های اصلی از سلول های بنیادی توانایی خود را برای خود تجدید یا ضرب در حالی که حفظ پتانسیل تولید انواع دیگر سلول است. سلول های بنیادی می تواند سلول های در کلیه تبدیل و کمک به کلیه را به انجام برسانند آن انجام عملکرد آن. انواع مختلفی از سلول های بنیادی وجود دارد، در میان آنها، سلول های مزانشیمی پذیری قوی، آنها می توانند به بسیاری از انواع مختلف سلول های بافت transdifferntiate. در این روش درمانی ترمیم بزرگ خود را از بافت آسیب های کلیوی نشان داده است، چشم انداز خوبی برای نرم افزار خود را نشان داده اند. سلول های مزانشیمی به سلولهای کلیوی transdifferentiate و نقش مهمی در ترمیم و بازسازی خود نفرون بازی کند. اگر شما هنوز هم می توانید شک در مورد سلول های بنیادی درمان جلوگیری از دیالیز، لطفا پیام خود را در زیر ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

قبل از استفاده از درمان سلول های بنیادی، یک محیط داخلی بهداشت باید در ابتدا ارائه شده است. همانطور که برای این مشکل، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با هدف از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی در داخل کلیه است. این یک درمان با هدف از بین بردن محصولات مختلف از طریق یک راه از گسترش عروق خونی و همچنین فعال کردن گردش خون است. همانطور که برای درمان بیماری های کلیوی، ترکیبی از درمان سلول های بنیادی درمان طبیعی و می توانید بهترین اثر را.

آیا شما هنوز هم می توانید شک در مورد ساقه بیماران سلولهای درمان بیماری های کلیوی کمک جلوگیری از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت بیماری در حال حاضر خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سلول های بنیادی درمان کمک به بیماران اجتناب از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.