FSGS: چگونه به اجتناب از دیالیز برای افرادی که در مرحله پایانی بیماری کلیوی

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

FSGS: چگونه به اجتناب از دیالیز برای افرادی که در مرحله پایانی بیماری کلیوی

 FSGS: چگونه به اجتناب از دیالیز برای افرادی که در مرحله پایانی بیماری کلیوی


FSGS یک بیماری سخت به treat.If بیماران پروتئینوری مداوم سنگین، آنها معمولا پایان مرحله بیماری کلیوی در چند سال. با این حال، زندگی در دیالیز برای این بیماران واقعا دشوار است.

آیا ممکن است برای جلوگیری از افرادی که در مرحله پایانی بیماری کلیوی دیالیز؟

در مرحله پایانی بیماری کلیوی، مقدار زیادی از واحد فیلترینگ به نام گلومرول زخم و حتی necrotic.In به طور کلی، بیماران پیشنهاد می شود برای شروع دیالیز هنگامی که عملکرد کلیه آنها این است که کمتر از 15٪ (در چه سطح کراتینین دیالیز مورد نیاز است). به عبارت دیگر، 15٪ از عملکرد طبیعی کلیه است که به اندازه کافی برای مردم را به زندگی می کنند به طور معمول بدون درمان جایگزین دیگر با توجه به ظرفیت قدرتمند جبرانی kidneys.Therefore، تنها در صورتی عملکرد کلیوی بیماران را می توان بیش از 15٪ نرمال حفظ خواهند قادر به جلوگیری از dialysis.But چگونه برای رسیدن به این هدف درمان است؟

آیا درمان برای کمک به بیماران مبتلا به FSGS در مرحله پایانی بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

در مرحله پایانی بیماری کلیوی، سطوح بالایی از سموم ساخت تا در خون است. در چنین محیط داخلی بد، آن است که غیر ممکن است برای اختلال در بافت کلیه به regenerate.So اولین مرحله مهم این است که برای از بین بردن مواد زائد از بدن برای ایجاد یک محیط مساعد برای ترمیم بافتها و کلیه اختلال و بهبود عملکرد کلیوی.

از سوی دیگر، آن است که باید برای احیای سیستم خود شفا از بدن است. اگر اختلال در بافت کلیه می تواند به بازسازی، عملکرد کلیه خواهد بود enhanced.However، در طب سنتی غربی است، هیچ یک راه حل برای FSGS با پایان مرحله کلیه disease.The همراه، استفاده از طب غربی و طب چینی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران می شود.

ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نه تنها می تواند خون دفع مواد زائد از خون به ترویج پاک، اما همچنین می تواند کمک به احیای سیستم خود درمانی در بدن به منظور افزایش عملکرد کلیوی. به این ترتیب، بیماران مبتلا به FSGS و پایان مرحله بیماری کلیوی دیالیز اجتناب کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.